Gå til innhold

PENTIUM 4 2,4 GHZ SUPER PC på auksjon?

Anbefalte innlegg

(3) QXL som konsept sørger for en trygg og sikker handel

Hehe, ok.

(2) Kjøperen står fritt til å velge om han eller hun vil gjennomføre handelen, selvsagt innenfor rimelighetens grense.

Her har du selvfølgelig rett, men det skal ikke mye til for å feilaktig overbevise folk som er ukyndige i data. Som et fritt eksempel trenger ikke et skjermkort være noe bra i det hele tatt selv om det heter "SUPERRÅTT GEFORCE 256MB SUPERPOWER 3D-GRAFIKKORT!!".

HER er det nemlig folk på forumet reagerer, da vi generelt er mye mer oppdatert på "normale" priser på forskjellige komponenter, og da finner man ofte mye hårreisende på QXL. QXL er et nettsted der hvem som helst kan kjøpe alle mulige varer, og da faller QXL under " Webshop- og butikkdiskusjoner", ofte under hard kritikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG vil ikke karakterisere meg selv som 'drittunge' jeg er faktisk godt voksen... og jeg kan godt forstå den 'kritikken' av akkurat denne annonsen...ser du på prisen her så er det RAN PÅ ÅPENLYS GATE!!!

Drittungene som snakker her på forumet er tydeligvis mer oppdatert enn hr Don KING!!

En kjapp tur innom komplett....fikk jeg frem akkurat den samme PC'n...uten sw vel og merke for 3850,-..

Så 'drittungene' her på forumet tok iallefall denne 'hysteriske spøken'

:ermm:

Endret av Snabel
Lenke til kommentar
Nå er jeg så lei av alle drittungene som tror de er så smarte.

Nerds are turds! forbanna drittunger

Du bør revurdere ordvalgene dine her hvis du vil bli tatt for å være seriøs.

Når du skriver slik så minner du meg mest om en fjortenåring som skulle ha ligget i sengen sin og sovet for lenge siden.

Lenke til kommentar
JEG vil ikke karakterisere meg selv som 'drittunge' jeg er faktisk godt voksen... og jeg kan godt forstå den 'kritikken' av akkurat denne annonsen...ser du på prisen her så er det RAN PÅ ÅPENLYS GATE!!!

Drittungene som snakker her på forumet er tydeligvis mer oppdatert enn hr Don KING!!

Hehe ! helt enig, tror vil skal passe på QXL-auksjoner EKSTRA godt heretter,

spesielt ang. data og datadeler... :!:

Lenke til kommentar

Tar det enkelt. Jeg jobber ikke for QXL.

Det finnes mange gode handler på QXL.

dessverre så finnes det noen veldig få useriøse selgere på QXL, og det er langt fra første gang Dere henger ut auksjoner fra QXL på forumet.

Det begynner å ligne en hets, og det er det jeg tar sterk avstand fra, drittunger eller middelaldrende får så være.

Helt til slutt. en gjør stort sett bare gode kjøp på QXL

:nei:

Lenke til kommentar

æddemulig..

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

STENGES

Krangling og annet vissvass kan man gjøre et annnet sted.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...