smeboe Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 best å sjekke om skjermkabel er ordentlig i da, kan jo være dårlig kontakt... Lenke til kommentar
HAG Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ATT: "Remind" Var ute for noe lignende for 3 uker siden, maskina "hang seg opp" med ett bilde ei stund og kunne kun slås av med "Power ON" inne i ca. 5 sek. Prøvde å resette Bios ++ uten hell, men etter ei uke fikk eg prøvekjøre prosessoren min på et annet hovedkort. Nytt forsøk, nå fikk eg bilde på et PCI grafikk kort fra 98, håpet det var prosessoren som hadde "låst seg" og satt tilbake PCI-E (vanskelig å låne/byttelåne slike ute på "landsbygda") - samme problem - maskina hang seg i bootinga - kom ikke ut av Bios.. Tilbake med PCI kortet og maskina funka til surfing ei uke, til eg fikk et annet PCI-E grafikkort - oppe å går enda etter ei god uke, forsøkte 3D Mark03 gikk fint igjennom med 8400 poeng Lenke til kommentar
Gluesniffer Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Min også!! Skjermkort ASUS nVidia6800?? La ut en tråd her i går: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=380865 Noen måte å bytte BIOS uten skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå