Anubis Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) er jo bare å åpne en og en port.. et tips med irc å sette mirc til å bruke samme porter som torrentprogrammet deres.. jeg bruker 5000-5009. må åpne hver enkelt i thomsonen. husk at thomsonen støtter maks 20 'porter'. hvis jeg f.eks åpner 23 porter, så er det bare de 20 første som blir åpna. merkelige greier. Endret 21. februar 2005 av Anubis Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvordan finner en ut hvilke port bittorent bruker da spekteret er så vidt? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) kan noen forklare meg litt mer ? jeg har bestemt for f.eks FJERNE hele napt greiene, pvøe å sette opp NAT på en annen router eg har. Er det mulig å få NGT ST 510i routern til å f.eks bli kun et Modem ? Eller hva kan jeg gjøre ? Tror dere Kundeservice hjelper meg slikt ? Endret 22. februar 2005 av g0lden Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Er det noen som vet om det går an å fjerne hele NAT greiene ? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Finnes det en bittorent klient som sier hvilke porter den bruker? og mulighet for å si statusen på de? Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvorfor bruker dere ikke modemet i ren bridge modus og en router etterpå? Det er jo mye lettere...da er alle porter åpne (så sant man ikke sperrer noe i routeren). Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg gjør ikke det fordi jeg aner ikke hvordan det gjøres... Har desuten bare routeren og en trådløs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå