Gå til innhold

tips til nettverkspill for 3 personer

Anbefalte innlegg

har 3 pc'er..

pc 1: asuk k8n deluxe, radeoan atlantis 9600xt, 512mb ram

Pc 2: -ukjent hovedkort- nvidia tnt2, 192mb ram

pc 3: -ukjent hovedkort- Cirrus logic (2mb uten 3d) 64mb ram

er litt lei av å spille cs 2 vs 1! og cs funker heller ikke så bra på pc 3 menn det fungerer funkbart..

noen som har forslag til flere nettverkspill som 3stk kan spille? det burde helst funke på alle 3 pc'ene.. men om det funker på pc 1 og 2 så går det vel greit. da får 3'dje mann se på :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diablo 2 er bare knasende gøyt i nettverk. 3 personer som spiller spillet fra begynnelsen og holder sammen hele veien, er et av de gøyeste spillene jeg spiller på lan. Forøvrig er maskinkravene minimale, trenger ikke 3dkort engang. tror jeg har boksen liggende her et sted, kan sjekke speccsa

EDIT: Speccs på D2: 233 mhz, 64mb ram, 650mb harddiskplass, valgfritt 8mb 3dkort. spiller fint på de aller aller fleste maskinene idag.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

heheh.. har spilt masse gta2 i dag... kjempemorro.. diablo 2 klarer neppe pc'3 å kjøre.. det trenger 8mb skjermkort... den har bare 2 mb UTEN 3d... var en jobb pc i sine gamle dager... hadde også bare 32mb ram da jeg fikk den..

pc'3 er en liggepc (liggende kabinett) som jeg har lakert grønn med granater på:p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...