Gå til innhold

Pentium 4 600 neste uke

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får 640 prossesoren på tirsdag sammen med ett nytt Asus hovedkort som støtter denne prossesoren ,med siste bios oppdatering ,nå er jeg litt beskymret for om Hovedkortet i det hele tatt vil starte opp med denne prosessoren.

Er det noen som kan svare på om jeg må bruke en prossesor i 500 serien for å instalere windows og så oppdatere bios?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg får 640 prossesoren på tirsdag sammen med ett nytt Asus hovedkort som støtter denne prossesoren ,med siste bios oppdatering ,nå er jeg litt beskymret for om Hovedkortet i det hele tatt vil starte opp med denne prosessoren.

Er det noen som kan svare på om jeg må bruke en prossesor i 500 serien for å instalere windows og så oppdatere bios?

Installering av Windows er vel nokså irrelevant vel?

Enten booter HK med CPU'en...eller så gjøre det ikke det.. uten en Bios-oppgradering.

I siste tilelle trenger du (dessverre) en CPU fra 500-seiren for å komme deg videre..

Edit:

Du må bare prøve...

Har opplevd at det gikk å boote og oppdatere Bios med en "ustøttet" Prescott på ett HK jeg hadde tidligere.. Det var "noe ugreit" før Bios-oppdatering, men det lot seg likevel boote...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...