Boralis Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 As for the Pentium 4 660, this fellow clocks at 3.6GHz and when powered with 2MB of cache is marginally faster than the Pentium 4 560 clocked at 3.6GHz but powered with 1MB of cache. In some cases these chips tie, as the performance increase from between 560 and 660 chips is marginal, roughly two to five per cent. http://the-inquirer.net/?article=21329 Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Når vill den komme til norge da? Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Når vill den komme til norge da? Prossesorene er i salg nå eks på en butikk som begynner på K og slutter på omplett Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Takker for informasjon, blir interesant med noen nye CPUer fra intel også. Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg får 640 prossesoren på tirsdag sammen med ett nytt Asus hovedkort som støtter denne prossesoren ,med siste bios oppdatering ,nå er jeg litt beskymret for om Hovedkortet i det hele tatt vil starte opp med denne prosessoren. Er det noen som kan svare på om jeg må bruke en prossesor i 500 serien for å instalere windows og så oppdatere bios? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg får 640 prossesoren på tirsdag sammen med ett nytt Asus hovedkort som støtter denne prossesoren ,med siste bios oppdatering ,nå er jeg litt beskymret for om Hovedkortet i det hele tatt vil starte opp med denne prosessoren.Er det noen som kan svare på om jeg må bruke en prossesor i 500 serien for å instalere windows og så oppdatere bios? Installering av Windows er vel nokså irrelevant vel? Enten booter HK med CPU'en...eller så gjøre det ikke det.. uten en Bios-oppgradering. I siste tilelle trenger du (dessverre) en CPU fra 500-seiren for å komme deg videre.. Edit: Du må bare prøve... Har opplevd at det gikk å boote og oppdatere Bios med en "ustøttet" Prescott på ett HK jeg hadde tidligere.. Det var "noe ugreit" før Bios-oppdatering, men det lot seg likevel boote... Endret 26. februar 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå