Skogslik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 eg skall kjøpe dette vindu til pcn min og det står at det følger med utskjerings mal, er det bare til og legge malen opp på kabinett døra og tegne rundt den malen og så skjere ut??? dette vindue: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKETSCOGT Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja tror det..? ja ganske sikkert Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 flyttes til case-mod Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Kjøp heller denne og en lignende med denne Og kanskje slenge med denne Endret 19. februar 2005 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvorfor skulle han det? Det vindu han linker til tak kanskje 2 minutter å montere, men det du linker til er ett reint hælvette første gangen. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja Natrium, har installert den topp-plexi-plata på pcn min.. fikk det til, til slutt med å tape lista på karmen oxo presse vinduet inn... men fyfaen jeg strevde lenge for å finne ut noe som funka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå