Skogslik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 er dette kabinettet bra: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303823&cks=PRL er det lett og modde?? med vindu? og denne strømforsyningen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301412&cks=ACC er dett bra??? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kabinettet er fint, men jeg har ikke hørt så mye om det. Tror det er ganske greit. PSU`en ser grei ut, men hvis du skal modde, og ha brukbar hw samtidig, ville jeg annbefale en kraftigere PSU, f.eks. denne. Fin hvis du skal modde, får du litt å modde sammen med PSU`en. Denne er også et godt valg såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) må eg ha en annen strømforsyning for og modde?? problemet er at det blir så dyrt med dei du anbefalte. og ka mener du med hw??? Endret 18. februar 2005 av gas Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Modding, som lys, og lignende ting tar strøm. PSU`en din er litt for liten til modding (synes jeg) her er en kalkulator, som du kan finne ut hvor kraftig PSU`en din må være, men dette er nesten bare for vanlig hardware, og enkel, standard, modding. hw=hardware Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 oh da kjøper eg den billigeste du anbefalte. den er vell god nokk den?? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke hør på han, han snakker bare drit. For å modde trenger du sikkert ikke mer, men det er alltid sjekt å ha litt mer, hva med dette kabinettet og denne psuen, psuen ser kansje stygg ut, men den er veldig god. Den kombinasjonen kan ikke slå feil! Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke hør på han, han snakker bare drit. For å modde trenger du sikkert ikke mer, men det er alltid sjekt å ha litt mer, hva med dette kabinettet og denne psuen, psuen ser kansje stygg ut, men den er veldig god. Den kombinasjonen kan ikke slå feil! hba slutt og si at lian li er det beste og at alt annet suger. det er du som suger ditt fjell. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke hør på han, han snakker bare drit. For å modde trenger du sikkert ikke mer, men det er alltid sjekt å ha litt mer, hva med dette kabinettet og denne psuen, psuen ser kansje stygg ut, men den er veldig god. Den kombinasjonen kan ikke slå feil! hba slutt og si at lian li er det beste og at alt annet suger. det er du som suger ditt fjell. Jeg sier ikke at alt annet suger, jeg snakket om at man trenger stor og dyr psu for å ha lys og sånt i kabinettet, og btw jossimd=blond! Sikkert mange som har merka det allerede, selv om dere ikke har sett ham. Btw jeg liker mange forskjellige merker, bar lian li er de jeg liker ebst, er bare jeg hater masse lys og billig plastikk dritt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kabinettet var fint det, vet ikke noe om akkurat det der, men vet at cooler master leverer sakene.. har en del fra dem selv.. Angående PSU'en, kommer det jo helt ann på hva slags maskin du skal ha.. Er det snakk om en Pentium 3 og et rage3d elns, er 350W finfint.. Men skal du ha P4 3.0Ghz EE og et uber kraftig skjermkort, må du ha mer.. Men som sagt, vet ikke hva du skal ha av hardware, så det må du komme med. Mvh ThaAndre Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke hør på han, han snakker bare drit. For å modde trenger du sikkert ikke mer, men det er alltid sjekt å ha litt mer, hva med dette kabinettet og denne psuen, psuen ser kansje stygg ut, men den er veldig god. Den kombinasjonen kan ikke slå feil! hba slutt og si at lian li er det beste og at alt annet suger. det er du som suger ditt fjell. Jeg sier ikke at alt annet suger, jeg snakket om at man trenger stor og dyr psu for å ha lys og sånt i kabinettet, og btw jossimd=blond! Sikkert mange som har merka det allerede, selv om dere ikke har sett ham. Btw jeg liker mange forskjellige merker, bar lian li er de jeg liker ebst, er bare jeg hater masse lys og billig plastikk dritt. Je hater deg hba du er en sjøl digger av hverste sort. (siden du kaller meg blond kan jeg nevne at det vist du mister noe i håret til hba finner du det aldri igen) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke hør på han, han snakker bare drit. For å modde trenger du sikkert ikke mer, men det er alltid sjekt å ha litt mer, hva med dette kabinettet og denne psuen, psuen ser kansje stygg ut, men den er veldig god. Den kombinasjonen kan ikke slå feil! hba slutt og si at lian li er det beste og at alt annet suger. det er du som suger ditt fjell. Jeg sier ikke at alt annet suger, jeg snakket om at man trenger stor og dyr psu for å ha lys og sånt i kabinettet, og btw jossimd=blond! Sikkert mange som har merka det allerede, selv om dere ikke har sett ham. Btw jeg liker mange forskjellige merker, bar lian li er de jeg liker ebst, er bare jeg hater masse lys og billig plastikk dritt. Je hater deg hba du er en sjøl digger av hverste sort. (siden du kaller meg blond kan jeg nevne at det vist du mister noe i håret til hba finner du det aldri igen) #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Og det er faktisk ikke sant, selv før jeg klippet meg fant jeg den greia han heiv i håret mitt den gangen, faktisk driter jeg i om du sier det, fordi jeg vet det faktisk ikke er sant, at du er blond derimot, kan tilogmed morra di bekrefte. Du har holdt på med dette i under 3 måneder, og du tror du kan alt, det med kabinetter er derimot smak og behag, men det at du plutselig vet alt om hw og sånt, uten å ha noe som helst grunnlag for det du sier, er jævla teit. Det er som om Bush skulle begynne å kritsere Einsteins teroier. Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg sier ikke at lian li er dårlig det jeg sier er at lian li ser ut som kontainere og at du påstår at lian li er bedre en alt annet. jeg har blond hår men jeg er ikke blond invendig.(noe som hba er, det ser man på karakterene). jeg sier ikke at jeg vet masse om hardware heller. Som su sier så er valg av kabinnet smak og behag men du sier at lian li er så mye finere en alt annet, noe som sikkert mange andre ikke mener. så du er ikke personen som kan si at kabinett valg er smak og behag. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Prøver i 8 handler 80% om pugging ikke klokhet. Men nå går vi for off-topic, jeg synes det jeg satt op er en rba kombinasjon, liker du det ikke, velg noe annet. Og fra nå av skal jeg ignorere jossimd totalt. edit: Btw så er mine karakter ikke noe serlig dårligere, bare to fag some r veldig dårlige. Endret 18. februar 2005 av hba Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Strømforsyningen er ikke den beste. Se etter en som gir minst 350W (ikke q-tec) og helst 20A på +12V Kan anbefale bZerk 500W, har den selv og den er stille og ser bra ut. Prisen er heller ikke skremmende. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 for det først skall det vere fra komplett.no eg skall ha dette i pcn min: Prosessor: Amd 64 3500 Hovudkort: MSI K8N Neo4 Platinum Ram: Corsair valuve s pc 3200 ddr-dimm 1024mb Grafikkort: Sapphir Radeon x800xl 256mb Brenner: nec dvd brenner sort harddisk: western digital caviar 200gb kan dere hjelpe meg med og finne et kabinett og strømforsyning fra komplett som dere synes er bra til ca 1200-1400kr?? Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) for det først skall det vere fra komplett.no eg skall ha dette i pcn min: Prosessor: Amd 64 3500 Hovudkort: MSI K8N Neo4 Platinum Ram: Corsair valuve s pc 3200 ddr-dimm 1024mb Grafikkort: Sapphir Radeon x800xl 256mb Brenner: nec dvd brenner sort harddisk: western digital caviar 200gb kan dere hjelpe meg med og finne et kabinett og strømforsyning fra komplett som dere synes er bra til ca 1200-1400kr?? jeg har hørt mye bra om denne psu'en. Thermaltake sharker jo ganske kult. priser blir ca 2000 kr på komplett. hvist det blir for dyrt kan du jo velge noe annet. Endret 18. februar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Stenges. Posten har tatt "litt" av Ein del av innlegga går til meir nøye vurdering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg