tankboy Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har et Chieftec-maxi-kabinett som jeg for tiden bygger vannkjøling i. Skaffet meg dette kabinettet for å enkelt kunne sette inn vannkjøling ved hjelp av radioatorgrillen til AquaComputer som jeg kjøpte fra Microplex: Jeg fikk denne i dag sammen med en ny strømforsyning, Mist 500w (Oooh - you sexy thing! ) Problemet oppstod da jeg prøvemonterte... Hva i hule heite er dette? Halve vifta er jo dekket av radiatoren. Og dette er den eneste måte det kan monteres på... Huff nei og nei... Skulle jo tro at dette serøst ødelegger for airflow? Noen tips? Hvilken vei bør vifta på radiatoren blåse? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 er vel ikke verre enn og snu strømforsyningen. vifta bør vel suge luft gjennom radiatoren Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 er vel ikke verre enn og snu strømforsyningen. Strømforsyninger kan kun bli montert en vei. Og denne grillen gjør at strømforsyningen blir opp ned. (Monteringshullene på en strøforsyning sitter ikke likt over og under...) Lenke til kommentar
Inja Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 da får du modde litt på den. snu psuen rundt og lage hull på radiatorgrillen slik at det går. eneste som jeg kommer på nå. det er bare snakk om å lage 2 hull slik at du kan sette på alle skruene Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) da får du modde litt på den. snu psuen rundt og lage hull på radiatorgrillen slik at det går. eneste som jeg kommer på nå. det er bare snakk om å lage 2 hull slik at du kan sette på alle skruene Man må i så fall lage 4 nye hull.... Hvis ikke kommer PSU for lagt oppi radiatoren... Hvor har AquaComputer hatt hodet når de lagde dette... EDIT: trykkleif Endret 19. februar 2005 av tankboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå