NisseMannH4X Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hei, har det siste døgnet laget et design til siden min (vår). Lurer på om noen har noen synspunkter om den!? Må sees i Opera eller IE foreløpig.. Tror mange ikke vil like menyen min da men men;) EDIT: noen som vet hvorfor footer vises helt feil i FF? LINK Endret 22. februar 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Vel... - For store kontraster (hvit->mørkeblå) - Ser rotete ut - Menyen ser rar ut, bullets ikke på linje med tekst - Blanding av engelsk og norsk != kult - Fjern for Guds skyld "Copyright 20©05" i footer - Store bokstaver i tittel = roping, som igjen ikke ser bra ut - Boksene med "Ukens" og "Babe" passer ikke inn Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Gjør teksten i header mer leselig. Synes ikke grunge looken passer til en festside. En festside bør være litt mer oversiktlig. Headeren er for stor, navigasjonen kunne også vært i en boks som "ukens babe". Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Har nå fiksa en del, hva syntes dere nå da? Kritikk? Synspunkter? Lenke til kommentar
D-junkie Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) SVÆR header Litt mye. Når headeren er så stor og fancy kunne man kanskje forvente litt mer av menyen. Men tanken er god. Liker spesielt den hvite gløden rundt den største "Festsentralen" mot den blå bakgrunnen. Betaler du royalties for ukens babe bildene? Ser på med Firefox akkurat nå, brødteksten blir dessverre gjemt bak headeren. Ser ikke i footer i FF nå, den er jo tom, har du nettopp fjerna innholdet? Endret 21. februar 2005 av D-junkie Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 - Ikke så ille - For stor header - Prøv å få inn noen flere farger, det blir litt kjedelig med så få - Litt tungvint å lese "ukens babe" osv...Passet liksom ikke inn - For tykke bordere etter min smak Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) I FF er footern klemt oppunder header, vet ikke hvorfor, derfor det ser ut som header er vel stor. I FF vises heller ikke bagrunnsbildet til "hovedomerådet", men dette har vel noe med at footer blir plassert totalt feil, burde sees i Opera eller IE... Har også tenkt på en grafisk meny, men vet ikke helt ossen jeg skal gjøre dette enda.. Endret 22. februar 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg likte den Som nevnt tidligere så er det ganske kraftig kontrast med den dominerende headeren, jeg tror det hadde passet veldig bra med en litt svak lys blåfarge som bakgrunn der teksten skal være Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Har nå fiksa en del, samt lagt inn blogg, noen flere synspunkter? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Ville gjerne ha fylt de boksene "ukens **** " med mørkeblått og gjort skriften hvit i stedet. Det tror jeg vil skape en med ryddig side. Kanskje? Endret 4. mars 2005 av lodott Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har du suttet visibility: none; på alt i css eller? Sitter på skolen med opera 7.11 og html koden kommer opp når jeg trykker vis kode men siden er helt hvit Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Alt sammen viser nå når jeg sitter hjemme med Opera 8.0 beta da, snodig, meget snodig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå