Skribenten_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 vis jeg foreksempel skulle kjøpe ram til en toshiba laptop, hvordan vet jeg da akkurat hvilket ram jeg skal kjøpe?? er det noen som har erfaring med bytte av ram? det er vel det som er mest aktuelt når det gjelder oppgradering av laptop.. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 vis jeg foreksempel skulle kjøpe ram til en toshiba laptop, hvordan vet jeg da akkurat hvilket ram jeg skal kjøpe?? er det noen som har erfaring med bytte av ram? det er vel det som er mest aktuelt når det gjelder oppgradering av laptop.. Her er en god RAM velger som velger riktig RAM vist du vet produsenten av hovedkortet og modellen. OBS, Denne finner kun Cruicial minne på komplett.no Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jeg gikk inn på rundt 5 - 6 bærbare pc'er på den ramvelgeren og alle fant SO-DIMM DDR 200pins ram. Da antar jeg at det er det som er til de fleste bærbare med mindre man snakker om Sonomo som kan ha DDR2. Ellers så må man finne ut hvor rask ram den støtter også er det vel bare å kjøpe den rammen du vil ha som du finner innenfor de kriteriene. EDIT: Nå gikk jeg inn på en av de AOpen sakene og da kom det fram 184-pins så da er det bare å glemme det egentlig Endret 18. februar 2005 av AC7 Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg gikk inn på rundt 5 - 6 bærbare pc'er på den ramvelgeren og alle fant SO-DIMM DDR 200pins ram. Da antar jeg at det er det som er til de fleste bærbare med mindre man snakker om Sonomo som kan ha DDR2. Ellers så må man finne ut hvor rask ram den støtter også er det vel bare å kjøpe den rammen du vil ha som du finner innenfor de kriteriene. EDIT: Nå gikk jeg inn på en av de AOpen sakene og da kom det fram 184-pins så da er det bare å glemme det egentlig Du er klar over at denne velgeren ikke bare gjelder bærbare eller? Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er klar over det ja. Jeg sjekket bare bærbare på de 5 - 6 første, men nå som du sa det så stod det bare masse tall på AOpen saken så det kan være at jeg valgte noe annet der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå