arnulf50 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 LiteOn 8X/4X DVD±RW Brenner (LDW-851S-02)....Kan man brenne musikk på dvd med denne brenneren.Tenkte brenne musikk på dvd plater,da det er plass til mye mer en vanlig cd. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Antar du mener å brenne WAV-filer som du finner på en vanlig musikk-CD. Tror ikke du kan spille disse av på vanlig måte (som en CD) i en DVD spiller.. Har lagt mye musikk på DVD men det har vært MP3. For øvrig er brenneren helt grei - hadde en slik før. Lenke til kommentar
arnulf50 Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Nei,jeg mener mp3 filer til dvd plate.Hvordan brenne mp3 filer inn på en dvd?Hvilket prog skal man bruke?Går det i det hele tatt? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du brenner det som en standard data plate, for eksempel med nero. Lenke til kommentar
arnulf50 Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det går ikke? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan selvfølgelig legge ut mp3 filer på en DVD plate, men problemet oppstår når du skal spille dem av. Om du har noe å spille dem av på bør det gå greit. Min gamle stue-DVD spiller kan spille mp3 filer, men kun når de ligger på CD. Mp3 filer på DVD kan muligens ikke leses av på så mye annet enn på PC? Lenke til kommentar
xtrail Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan brenne DVD plate med DVDaudio (Den blir da brent som en vanlig DVD film) og du kan spille den av på alle DVD spillere. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan selvfølgelig legge ut mp3 filer på en DVD plate, men problemet oppstår når du skal spille dem av. Om du har noe å spille dem av på bør det gå greit. Min gamle stue-DVD spiller kan spille mp3 filer, men kun når de ligger på CD. Mp3 filer på DVD kan muligens ikke leses av på så mye annet enn på PC? Går greit på min noe tilårskommende DVD spiller CyberHome 512 - noe av det første som kunne spille MP3 og som duger enda. Den spiller MP3 uavgengig av om det ligger på DVD eller CD. Det kan være DVD formatet som gjør det; DVD-R, DVD+R eller DVD-RW. Min leser ikke alt noe som også avhenger av bl.a. fabrikat på skiva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå