Perra1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei!, jeg har hatt fransk i 9. klasse, men jeg har det ikke nå i tiende. Jeg har dermed lyst til å ta fransk c på vgs. Men når er det jeg skal si til skolen hvilket språk jeg skal ta? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Mener det er når du har begynt på selve skolen, pleier og være slik. men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du får info om det etter at du har kommet inn på en eller annen linje/skole... Mener å huske at jeg måtte sende et brev til skolen om hvilket språk jeg skulle ha. Med andre ord, det er lenge til du trenger å tenke på dette. Ikke før uti sommerferien. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Når du skal velge vidregående og skal søke, kan du velge imellom c-språk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Når du skal velge vidregående og skal søke, kan du velge imellom c-språk. Ja, mulig det er sånn det er ... Er uansett ikke noe å stresse med. Du får det c-språket du vil ha. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Når du skal velge vidregående og skal søke, kan du velge imellom c-språk. Er dette sant? jeg finner nemlig ikke informasjon om dette på vigo.no. EDIT: skrivefeil Endret 18. februar 2005 av Perra1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 På Vigo.no står det under "Søknadstype/språk m.m": "Tilvalgsfag i grunnskolen". Hvis du velger "Har slutta med tysk/fransk" der, så tror jeg alt skal ordne seg når du begynner på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå