Gå til innhold

Nei til sidemål (Nynorsk) ?


Anbefalte innlegg

Denne diskusjonen var avsluttet i 2005. ihvertfall så lenge ingen kommer med noen NYE saklige argumenter ser jeg ingen grunn til å fortsette diskusjonen. Rapporterer denne..

8441724[/snapback]

 

Jeg synes Andre1983 hadde et rimelig treffende innlegg. Men allikevel var det noe unødvendig bumping lenger tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal være enig i at han hadde en del fornuftige ting å komme med, men det var vel ikke noe nytt i forhold til det som har kommet fram tidligere i denne tråden? En del gode argumenter, noe vas(etter min meninge ihvertfall) og kanskje litt vel mange gjentakelser..

8442055[/snapback]

 

Denne, som mange andre debatter, har mange gjentakelser.

 

A sier: Sidemål er bortkastet tid.

B sier: Sidemål er kultur.

C sier: Vi kan alle likegodt snakke engelsk.

 

Det er omtrent slik det foregår, så jeg ser poenget ditt.

Lenke til kommentar

Derfor har jeg rapportert denne tråden, så kan evt. en moderator ta stilling til om tråden bør stenges. Jeg ser ihrvrtfall ikke noe vits i å ta opp igjen diskusjonen siden det meste allerede er sagt. Det er vel tvilsomt om det kommer nye argumenter, men for all del hvis folk har lyst til å ta opp igjen emnet så vær så god. Tror nok uansett at tråden kommer til å "dø" ut av seg selv ganske kjapt. Ihvertfall hvis jeg klarer å slutte å skrive her. :p Nå har jeg jo kommet med en del poster her i et emne jeg egentlig ikke har lyst til å diskutere. :no:

Lenke til kommentar

Denne tråden har 400 innlegg og det meste er diskutert ferdig, den vart bumpa opp eit år og to, det blir berre repetering av det som er blitt sagt før.

 

Om nokon er kraftig uenig så rapporter tråden eller ta kontakt med moderator så vil den bli revurdert.

 

*Tråd stenges*

pbs019.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...