cyberho Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei venter på TT Bigwater kittet som jeg bestillte på julekalendertilbudet. Planlegger litt nå, og begynner å bli bekymret for plass. evt. lekasje pga. bøying av vannslanger. Noen som har tanker om denne kombinasjonen vil fungere eller ikke? sjekk vedlegg: Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 kanskje det er lettere å se her: Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hehe du er flink å ta bilder må jeg si! tør jeg spør hvor er vi i ditt kabinett ? å hva vil du at vi skal få ut av det bildet ? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hehe, sjekk andre bildet... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 kanskje det er lettere å se her: ja se der ja du vil nokk ikke få problemer med plass tror jeg, pumpe kan stå på gulvet i kassen din å det sder ut som radiatoren vil få god plass i bakant av kabinettet ditt ser det ut som Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Det kommer til å bli trangt mellom CPUblokken/ slangene mot strømforsyningen- Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det kan jo gå, men da må du nok fram med en og ta med deg et stykke slange til rørleggeren,og finne deg et par-tre stk. 90 graders bends. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Det kan jo gå, men da må du nok fram med en ok_dremel.gif og ta med deg et stykke slange til rørleggeren,og finne deg et par-tre stk. 90 graders bends. Hmm... Hvor får jeg kjøpt slike bends i Bergen? Og det er vel forskjellige størrelser på bendsene, noen som vet hvilken jeg trenger? Og det med dremelen er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det kan jo gå, men da må du nok fram med en ok_dremel.gif og ta med deg et stykke slange til rørleggeren,og finne deg et par-tre stk. 90 graders bends. Hmm... Hvor får jeg kjøpt slike bends i Bergen? Og det er vel forskjellige størrelser på bendsene, noen som vet hvilken jeg trenger? Og det med dremelen er ikke noe problem.. Bor laaangt ifra Bergen, så der kan jeg ikke hjelpe deg, men de fleste rørleggere har som oftest bends ta med deg et lite stykke av slangen, så finner du den som passer, funker bra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå