^ole Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Har windows xp. Hvor finner jeg drivere til "enkel kommunikasjonskontroller"? hvor finner jeg drivere til conexant fax modem? Lenke til kommentar
Dj-dalby Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 For det ene kan du bare gå til microsoft sin hjemeside eller du kan skjøre windows update. Det med modemet kan du bare søke etter nye enheter i kontroll panelet. Der vil den muligens finne driveren og instalere den. Hvis ikke dette fungerer, slå av maskinen, ta ut kortet og start maskinen og så avslutte igjen, sette inn kortet og start på nytt. Da vil den forhåpentligvis finne den automatiskt. Så bare instalerer du den med de driverne windows har fra før av. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 16:50, Dj-dalby skrev:For det ene kan du bare gå til microsoft sin hjemeside eller du kan skjøre windows update. Kjøre uttales KJøre og skrives KJøre. For det første skal man ikke uttale KJ som SKJ, de som sier KJ som SKJ har en talefeil eller har ikke fått nødvendig opplæring på skolen (talefeil er mest vanlig så det er greit). Men når de SKRIVER KJ som SKJ så er det rett og slett at de ikke følger med i norsktimene. Beklager at dette er litt off-topic, men det irriterer meg. Hvis du ikke finner drivere til modemet ditt, og ikke har fått driverdisk med XP drivere, så sjekk hjemmesiden til produsenten. Finnes det heller ikke der, så bruk "Standard modem" med den hastigheten modemet ditt er. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 19:29, Afseth skrev:Kjøre uttales KJøre og skrives KJøre.For det første skal man ikke uttale KJ som SKJ, de som sier KJ som SKJ har en talefeil eller har ikke fått nødvendig opplæring på skolen (talefeil er mest vanlig så det er greit). Men når de SKRIVER KJ som SKJ så er det rett og slett at de ikke følger med i norsktimene.Beklager at dette er litt off-topic, men det irriterer meg. Ikke det at jeg er så glad i å lese innlegg med skrivefeil heller.....men når i alle dager ble dette en konkurranse i staving og rettskriving ? (Selvsagt måtte jeg ha en tasteleif akkurat i dette innlegget, hehe) _________________ Chieftech Dragon Miditower Blue Intel P4 1.8 NW @ 2250 MSI 645-Ultra HK 512 MB DDR 333 RAM 3D Prophet GEForce 3 Ti 200 SB Audigy Logitech cordless optical Desktop 40 + 80 + 120 GB WD HD's Plextor 24/10/40 LG 19" Flatron [ Denne Melding var redigert av: PlacidDragon på 2002-06-22 19:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå