Boralis Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Mottok denne i dag og la meg si det med en gang. Dette er noe av det mest stillegående jeg har opplevd,ja faktisk er den så stille at du må legge øret helt nedtil vifta for å høre et svakt sus. Denne kan trygt annbefales http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Endret 18. februar 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Akkurat samme opplevelsen her, kan sove med maskinen på om natta! bZerk psuen jeg hadde før var bra men den den kan kke sammenlignes med støynivået til MIST den blir bare håndvarm også, selv når jeg spiller Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjøpe mist istedenfor Bzerken? tror jeg jør så.. Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Så denne er ekstrem stillegående og veldig bra kvalitet? trenger ny strømforsyning siden den jeg har holder på å gå kaputt... pc'en slår seg av under spilling og psu bli veldig varm anbefales på det sterkeste? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 denne har jeg også lyst på .. men det blir for dyrt nå i alelfall.. må finne meg en ny jobb Lenke til kommentar
Templar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Mulig å få se inn i den etc. Se litt hvordån den er bygget og komponentene. Lurer på hvor nær en PC Power PSU denne her kan nerme seg. Simon Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Morgen Kanskje man skal ta med seg en hjem da /jan Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har bestilt i natt klokken 2 Gleder meg ekstremt til å få den!!! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Var å henta min i går... ble overrasket over hvor stille den er! Gjorde hele rommet helt stille og jumpstarta den, selv ikke da kunne jeg høre den 30cm fra. Den er tilnærmet lik støyfri Hva er egentlig vitsen med å kjøpe viftefri PSU? Denne er billigere og like stille Endret 19. februar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Mulig å få se inn i den etc. Se litt hvordån den er bygget og komponentene. Lurer på hvor nær en PC Power PSU denne her kan nerme seg. Simon Her er bilde av innmaten til MIST 500W Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Og der er til og med ledig plass inni den Lenke til kommentar
Templar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk Zandro for bildet. Er det noen som har gjørt stress tester og målt noe med multimeter etc. Jeg er interesert i å se ripple og andre tester fra denne PSU. Den ser litt "tom" ut men det trenger ikke å være en dårlig ting! Jeg har nemlig ett system som er 101% stabilt og står på 24/7, jeg kjører alt stock og foretrekker stabilitet over alt, derfor har jeg en PC POwer PSU men den er ikke lydløs Simon Lenke til kommentar
Salemonsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Dette er faktisk den beste psu jeg noen gang har hatt, og i listen kan jeg nevne OZC og Forton begge disse rimelig bra men manglet det lille ekstra. Mist har alt og anbefales på det sterkeste Endret 19. februar 2005 av Salemonsen Lenke til kommentar
Templar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Salemonsen, jepps denne PSU har alle de små detaljene på plass men vi mangler en grundig test på selve yttelsen. Simon Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Var det ikke snakk om at overklokking.no skulle teste den? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Aften http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/p...ting/index.html /jan Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja valget står mellom Mist og Chill cp-510A. Veldig usikker. Mist 500 ar alle kontakter man trenger fremover som PCI-express osv? Hvor mange RPM har vifta på mist 500 når dere bruker den? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 @Arve28: Misten har 4* sata, og 1* pci-e Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg er veldig opptatt av støyen. Klarer meg med 300W nå. Men støyen kunne vært lavere. Skal jeg kjøpe psu nå er det for å ha litt fremover i tid. Oppgradering osv. Hvilken rpm har denne når den brukes til internett serfing og til spill. Hva er varmen i kabinettet og hvor mange vifter bruker dere i babinettet og størrelse og 5,7,12V på disse. Lurer på hva dB det blir i min maskin. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen med ett Asus A8N SLI Deluxe og denne Myst PSU? Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå