ExcaliBuR Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er vel mer stabilitetsproblemer.... FW skulle liksom gi en ytelses-boost... noe det ikke gjorde, bare dårligere stab. FastWrites gir ytelsesboost, spesielt i software rendering... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Pass på at direct3D og OpenGL er satt på default. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Pass på at direct3D og OpenGL er satt på default. Hvoedan? Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Pass på at direct3D og OpenGL er satt på default. Hvoedan? Du kan sette på default eller egendefinert et sted i Ati control panel. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Ok. Men noen instillinger senere: 3Dmark03: 11288 3Dmark05: 5751 Skal jeg være fornøyd med disse resultatene? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er vel mer stabilitetsproblemer.... FW skulle liksom gi en ytelses-boost... noe det ikke gjorde, bare dårligere stab. FastWrites gir ytelsesboost, spesielt i software rendering... Kan gi ytelseboost.. og det kan faktisk også gi dårligere ytelse, dog minimalt. I de fleste tilfellene (ihvertfall av nyere systemer og spill) er det svært lite til ingen forbedring. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ok. Men noen instillinger senere: 3Dmark03: 11288 3Dmark05: 5751 Skal jeg være fornøyd med disse resultatene? Mvh Audun Hagen Ja.. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ok, hvorfor fastwrite av? EDIT: Leif Fordi fastwrite kan gå ut over ytelsen. Fasttrack skal i teorien øke hastigheten. Men i praksis er dette ikke-eksisterende. I tillegg øker sjansen for ustabilitet. Men man får ikke dårligere ytelse med fastwrite på... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Aperture size skal være på halvparten av mengden minne det er på skjermkortet. Har du 256mb på skjermkortet, skal aperture size være 128mb. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Aperture size skal være på halvparten av mengden minne det er på skjermkortet. Har du 256mb på skjermkortet, skal aperture size være 128mb. Hvorfor det? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan gi ytelseboost.. og det kan faktisk også gi dårligere ytelse, dog minimalt. I de fleste tilfellene (ihvertfall av nyere systemer og spill) er det svært lite til ingen forbedring. nja, oki, men det er minimalt med ytelse man mister i teorien hvis ikke chippen støtter FW i hardware, kanskje maks 10fps. Og, jeg mente hovedsakelig i Sowftware Rendering at du fikk ytelsesboost, Men, selvfølgelig, hva man får ut av FW er også utifra system til system. Skal se om det utgjør noen forskjell på mitt system =) Og, som jeg sier, jeg har ikke hatt personlig stabilitetsproblemer med FW, men igjen er dette fra system til system... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg skal undersøke det jeg. (noen som vet hvordan man får opp fps på FarCry?) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg får bedre ytelse med fastwrite slått på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå