chil Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Din far kan ta den med over grensa det går fint(grensa er på 10 eller 20 tusen) Strøm Adapter er bare en overgang til 20-30kr på clasolson. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 For det første så er ikke "Strøm Adapter er bare en overgang til 20-30kr på clasolson" eller andre fikse løsninger . For strømforsyningen til Apple den tar alle forskjellige voltstyrker så man kjøper bare ett sett med nye plugger hos Apple . Mener det kalles "world travel set" eller noe slik . Og man kan vist bestille Mac`n levert med Norsk tastatur i USA så lenge man bestiller en visst tid før man skal ha den . Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så pirkete vi var idag da, Konge. Kanskje det var plugger han mente? Det var hvertfall slik jeg tydet det. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Rabatt: Når det gjelder rabatt, er det minst to ordninger: * Vanlig studentrabatt, på 5% eller 6%. Er ikke helt sikker. * ADC, med engangsrabatt på 20%. Medlemskapet koster $100. Du får også nye versjoner av OS i et helt år, inkludert masse annet snaks (t-shirts osv). Det kan bli litt problematisk å kjøpe den i USA med ADC, så her må du finne ut hva som lønner seg- å kjøpe den i Norge med ADC eller i USA uten. Lader: Laderen tar fra 100-240 i voltstyrke hvis jeg ikke tar feil. Det vil si at du ikke trenger ny omformer. Du må kanskje kjøpe nye plugger for at den skal passe i Norge. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Din far kan ta den med over grensa det går fint(grensa er på 10 eller 20 tusen) Strøm Adapter er bare en overgang til 20-30kr på clasolson. Lettere off topic, men grensen for momsfritak på varer som medbringes til Norge er, som squabbish nevnte, på NOK 6000,- Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg ville anbefalt en 12" iBook eller PowerBook..den er ultraportabel og stille som er en fordel hvis den skal brukes i skolesammenheng. Ultraportabel er den ikke, men den er liten Ultraportable ligger som regel langt under 2kg. Det visste jeg ikke, trodde ultraportabelt bare betydde særs liten og lett av vekt. Beklager for feilinformasjon. Er det en størrelsesbegrensning for ultraportable? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kommer til å gå for en 12" iBook, ble litt kåt på de nå. Gjenstår bare å finne ut fra hvor jeg skal kjøpe\bestille en slik, men det skal ikke være noe problem. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
The fish Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 HUSK NORSK TASTATUR!!! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Moren min går og vil kjøpe seg laptop. Hun har null teknisk innsikt og har ingen aning om noenting. Hun skal skrive, lese mail, og importere filmsnutter fra kameraet sitt og vise det fram. (Lite eller ingen redigering med i bildet). Er en 12" eller 14" iBook et bra kjøp til henne da? (Vil forøvrig også ha trådløst nettverkskort og en maskin som er lett å forstå seg på) Og MS Office finnes for mac, sant? Lenke til kommentar
gnus Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Moren min går og vil kjøpe seg laptop. Hun har null teknisk innsikt og har ingen aning om noenting. Hun skal skrive, lese mail, og importere filmsnutter fra kameraet sitt og vise det fram. (Lite eller ingen redigering med i bildet). Er en 12" eller 14" iBook et bra kjøp til henne da? (Vil forøvrig også ha trådløst nettverkskort og en maskin som er lett å forstå seg på) Og MS Office finnes for mac, sant? Jepp.. MS Office 2004: Mac 12" er sikkert et flott valg til henne.. Har trådløst kort, og er enkel å forstå Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Dell Inspiron 6000 6500 kr. koster den nå hvis du haker av for 1 års henteservice istedet for det som står der.. http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...v=d&mc=nodhsONL Men anbefaler at du velger med 512 MB minne istedet for 256 MB (438 kr. ekstra).. Sikler på den selv. Endret 27. februar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror det blir denne på henne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5702 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå