b-real Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Har problemer med av-spilling av DVD-filmer som er basert fra skandinavia der man bare kan velge subtiltes fra de skandinaviske landene. Kjøpte nettopp Pulp-Fiction (Ja jeg vet jeg skulle ha gjort det for lenge siden) og setter plata i, men jeg får ikke fjernet textingen på filmen. Har nå trykket fortvilt på alternativet der det står "display Subtitles", men textinga kommer forsatt fram. Sitter ikke med min pc(ikke LAN/iternett på den) så jeg får ikke hentet noe DVD-program en PowerDVD 4.0. Noen som har hints for jeg orker bare ikke å se filmen med texting. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Mulig det er tvungen teksting på filmen... Vet ikke om PowerDVD tar hensyn til det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: borre skrev (2002-06-22 17:14):Mulig det er tvungen teksting på filmen... Grøss...får Rippe den da å se den som god decodet film da : Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Mulig det er 2 lags teksting eller noe i den duren? Har selv sett dvd på maskin med power-dvd hvor jeg har måttet sette på norsk teksting på to punkter før den ville vise norsk tekst. Dette var også en skandinavisk distribusjon. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei!! Jeg har problemer med å få norske tekster med både windvd og en annen dvd spiller på min maskin! Noen som vet hvordan jeg får norske tekster på?? Har selvfølgelig tatt på norsk teksting på filmen og det står på kontrollpanelet att norske tekster er på... er rådløs, nå! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Noen som vet hvordan jeg får norske tekster på?? Først og fremst må det være norske tekster på filmen. Er det ikke det, kan du bare glemme hele greia. I PowerDVD kan du bruke U til å bla deg igjennom tekstsporene. Men denne tråden er nesten ett år gammel, og handler om noe helt annet. Lag heller en ny tråd til neste gang. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kjenner ikke til programmet du bruker og hvilke kommandoer som gjør hva. Men "Display subtitles" burde jo bety vis teksting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå