loureedd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hvordan kan jeg modde en laptop? veldig lyst og modde den uten at den går ut på garanti! Noen ide'er ? :!: Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 nå mister du nok all garanti ved å skru ut en skru, eller kutte bort litt plastikk, så det kan bli dårlig med det. modding går jo ut på å miste garantien Lenke til kommentar
loureedd Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 klarer meg uten garanti og jeg men hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 vert oppe før dette og blitt slakta mesten ver gang.. problemet er at mulighetene er så VELDI begrenset i forhold til en vanlig pc at man gir opp. Det er ALT for liten plass til ting og tang, det flotteste man kanskje kunne gjort var å feste leds, og bruke vanlig strøm kontakt til å kjøre dem. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hvis du ikke trenger garanti, så er det jo kun fantasien som setter grenser for hva du kan gjøre. du kan f.eks lage ett vindu eller 4, sikkert plass til det, bruke leds til å lyse opp inni maskina, lakkering av kasse, montere hele laptopen inn i ett standard kabinett, osv osv. men planlegg nøye, slik at du ikke sitter etterpå med skjegget fullt av postkasser Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Husker å ha sett en side der de moddet en logo av noe slag på baksiden av skjermen (altså toppen når den er klappet sammen) som ble opplyst når maskinen var åpen og på. Akkurat som på Apple laptopene! Forutsetningen for dette er å ha en forholdsvis tjukk skjerm og bakplate, men hadde ikke anbefalt det! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du kunne kanskje lagd et nytt kabinett til den; samme form (ca) i plexiglass? Hadde vert phett det! (synes jeg hvertfall ) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 lage en fet tegning på lokket Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hva med å lakere den? Sette inn LED ved vifter og høytalere? Lenke til kommentar
loureedd Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 får se hva jeg får gjort får vell plassere noen leds i høytalerene og noen andre leds der batteri lys og sånt vises kommer bilde så fort pcen har vært på en service Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Lag hull ved siden av styreplaten, og sett inn tynn plexi der Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 LEDs i viften kansje? hvist det kan syns Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvordan går det? Update snart? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg skal faktisk "modde" en berbar nå. skal bygge et nytt kabinett til den slik at det går ann og få vannkjøling på den, men siden jeg fikk pc'en gjør det ingenting om den blir ødlagt. ville ikke annbefalt det om du har behov for pc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå