HoaXed Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Heisann.. Jeg og dama har vært litt sent ute med å feire valentine, pga ferie osv. Men har nå bestemt at den ble "flyttet" te lørdag.. Jaja.. Og tenkte jeg skulle være litt orginal og lage en valentines kake da.. Ligger noen oppskrifter på nettet.. Men ett fåtall.. Er det noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Sjokoladekake i hjerteform? Da må du nesten finne en hjerteform først Men tenk så fin den blir! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hehe.. sant:D .. flere forslag.. Tenkte en bløtekake med jordbær krem, i hjerteform kanksje,. men vet ikke helt om det blir valentine men:P fler forslag? Takkk DArknes Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du kan jo spre litt konditorfarge rundt om kring på en bløtkake/sjokoladekake. Selvsagt i hjerteform. Ellers kan du lage en border av rød konditorfarge med hjerteform, og innenfor borderen kan du legge smågodt, seigmenn o.l Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Du kan jo spre litt konditorfarge rundt om kring på en bløtkake/sjokoladekake. Selvsagt i hjerteform. Ellers kan du lage en border av rød konditorfarge med hjerteform, og innenfor borderen kan du legge smågodt, seigmenn o.l Er det noen som har tips for hva jeg kan ha inni?? Endret 18. februar 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Lag en slik kake som Rachel gjorde i Friends Blir garantert suksess!!! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er det noen som har tips for hva jeg kan ha inni?? sjokoladekake? /me love sjokoladekake Hvis hun ikke er allergisk mot det, kan du ta sånn nøttekrem på sånn myk kake.. Hva med å gå for det klassiske med frukt blanding sak? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 /me love sjokoladekake ORD! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Mja, er den for søt blir den stygg. Men en ordentlig laget sjokokake er snadder. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Lagde ett hjerteformet bløtekake.. Og ho ble Jæ... gla.. Takk for tipsa.. Kaka er vekk nå Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er litt fornermet for at du ikke valgte min løsning ... (ingen som husker hvilken kake jeg snakker om?) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Ingen bilder? Kan legge opp bildet i løpet av dagen... Lag en slik kake som Rachel gjorde i Friends Blir garantert suksess!!! Åssen var denne gentlig? Endret 21. februar 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Rachel skulle lage kake, og blandet to oppskrifter sammen. Nemlig oppskriften på kake og en middags oppskrift... ingen torde si ifra, for da kom hun til å bli så lei seg. Så spising av krem og kjøtt ble utført med smilet liggende klart... klassiker, må prøves ' Ontopic: godt at hun ble fornøyd da... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Var en morgen her for noen dager siden jeg tok en titt på God morgen Norge, og der var det noen damer som laget kake til Valentine formet som ett hjerte. Dette så ikke så vanskelig ut. Den kaken var rosa og det så ut som det var utroligt mye sukker i den. Altså ganske kvalmene. Jeg søkte litt på TV2.no og fant ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå