Beeee183 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 en venn av meg har kjøpt ny pc og den henger mye. Har ocz ram (et eller annet) msi neo nforce4 amd 3200+ 6600 gt Har kjøpt ny strøforsyning så er ikke det. (veit ikke alt, oppdaterer seinere, han skulle finne det ut) Lenke til kommentar
amigaguy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvis maskinen ikke overheater (CPU, skjermkort blir for varmt) så er nok RAM'en mest sannsynlig som kilde til ustabilitet. En mulighet er å prøve en annen rambrikke i maskinen hvis han har mulighet til det. Kan selvsagt også være at det er noe feil på CPU eller HK, og eneste måten å finne ut dette på er å bytte ut komponentene og teste. HK er selvsagt det mest slitsomme å måtte bytte ut men er ikke noen annen fornuftig måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan du utdype "henger seg"? Når skjer det? Har også problemer med at pcen henger seg og har nesten samme hardware. Eneste forskjellen jeg ser er at jeg har Asus A8N Sli Deluxe Står mer om mitt problem her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=392195 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå