CaZpeR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har du sett opp i overleppa på en kar som har snuset i 20år? Etter det så har jeg stor tvil på at snus er like ufarlig som kaffe. Jeg brekker meg i tanken på den overleppa. Det var etset seg en sti oppover mot nesa. Er sinnsykt ekkelt og også den største grunnen til at jeg ikke prøver snus en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har du sett opp i overleppa på en kar som har snuset i 20år? Ja. Har sett overleppa til en som har snuset i 40 år også. Er ikke noe synlig skade der. Pappa har brukt snus mer eller mindre jevnlig siden militæret, det er 26 år siden. Han har absolutt ingen skade. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har du sett opp i overleppa på en kar som har snuset i 20år? Ja. Har sett overleppa til en som har snuset i 40 år også. Er ikke noe synlig skade der. Pappa har brukt snus mer eller mindre jevnlig siden militæret, det er 26 år siden. Han har absolutt ingen skade. Hmm. Da er han sikkert sterkere der. For han jeg så på var det hull rett opp pga. snusen hadde etset seg oppover. Blir jo nesten det samme som røyk da at noen ikke tar så mye skade som andre. Er ikke noen mal på akkurat slikt som dette. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Har du sett opp i overleppa på en kar som har snuset i 20år? Ja. Har sett overleppa til en som har snuset i 40 år også. Er ikke noe synlig skade der. Pappa har brukt snus mer eller mindre jevnlig siden militæret, det er 26 år siden. Han har absolutt ingen skade. i 26 år? Ikke verst... Bare lurer av egen nysgjerrighet, hvilket merke har han tatt mest i bruk av? Og han har ikke fått noen som helst form for sykdom eller slikt? Tror fortsatt ikke at snus ikke er ufarlig, men for meg virker det ikke som det er mange som har fått noen særlig skade av å bruke det, og da tenker jeg på folk som har brukt det over lang tid. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg er vel litt uenig det dærre, siden jeg har lest et sted at kaffe faktisk er sunt (noe som gjør meg til en meget sunn person ) men jeg har vanskelig for å tror at snus på noen måte kan være sunt. det derimot smaker/lukter dritt, ser stygt ut og er rett og slett ekkelt Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 men jeg har vanskelig for å tror at snus på noen måte kan være sunt.det derimot smaker/lukter dritt, ser stygt ut og er rett og slett ekkelt Jeg vet om flere som synes det samme om kaffe :!: Snus er nok ikke sunt, men det behøver heller ikke være usunt. Om noen derimot lager snus som inneholder vitaminer, skal du ikke se bort fra at det er sunt. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er vel forskjell på hva folk tåler og ikke tåler. Selv om en fyr ikke har nese, og en annen pisser kaffe, betyr ikke det at det er like farlig for alle. Merker du derimot at overleppa forsvinner kan du vel vurdere å ta prisen...tja...i underleppa? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Iss, vi skal alle dø en gang. Ser ikke problemet. Noen ser tobakk som en livets gode og noen finner det som drit. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Iss, vi skal alle dø en gang. Ser ikke problemet. Noen ser tobakk som en livets gode og noen finner det som drit. heh kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå blir det vel snart 18-års grense på kaffe også da? :!: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Forskjellen på kaffe og snus/røyk er at kaffen ikke plager andre. Snusklatter og røyk er noe dritt for oss andre. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Forskjellen på kaffe og snus/røyk er at kaffen ikke plager andre. Snusklatter og røyk er noe dritt for oss andre. Folk som drikker mye kaffe har helt for j***** ånde Lenke til kommentar
karloey Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gidd å røyk eller snus. det er ikkje noko positivt med det. Lenke til kommentar
karloey Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) kaffi har ein herleg ettersmak som kveler den dårlege melkeettersmaken Endret 1. mars 2005 av karloey Lenke til kommentar
jostor Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Er ikke glad i verken kaffe, snus eller røyk. Du får dårlig ånde av alt sammen! Karloey: påstår du at det er dårlig smak på melk? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg vil ikke bruke dårlig ånde ved røyking eller kaffe som et argument mot noen av delene. Er man så nær noen at man lukte ånden deres, er man i deres personlige sfære. Det blir da som å forby folk å bruke en deodorant med dårlig lukt. Lenke til kommentar
jostor Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mener heller ikke at dette er det største problemet, tenkte bare jeg ville nevne det. Det er så klart mye verre med alle de skadene det påfører samfunnet. Alle de menneskene som har fått sykdommer, som følge av f.eks. røyking eller snusing, som opptar plasser på sykehuset skaper lange køer og fører til store utgifter for samfunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå