kilogram Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Firefox lastet ned 25 millioner ganger På bare 99 dager har nettleseren Firefox blitt lastet ned over 25 millioner ganger. Firefox blir av mange betraktet som Internet Explorer sin eneste virkelige konkurrent. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Høres jo meget bra ut, godt med litt konkuransse, er dere ikkje enig Microsoft Men eg sverger til Opera som min nettleser Var så mye feil og bugs da eg prøvde Firefox.Kansje eg gi det en ny sjangse snart.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er kjempefornøyd med Firefox 1.0, ingen vei tilbake. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er kjempefornøyd med Firefox 1.0, ingen vei tilbake. Så sant så sant! Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Da jeg så denne artikkelen, måtte jeg jo selvfølgelig teste Firefox... (den var installert fra før, kom med min Fedora Core 3 Linux) men den imponerte ikke veldig. I forhold til Opera, så virket det veldig treg og minnet meg alt for mye om IE, fikk nesten frysninger nedover ryggen av det... Det eneste jeg kan tenke meg som var bra med den var at den fant ut at jeg ikke hadde alle plugins som den trengte for å vise all reklamen på www.hw.no, så den spurte om den skulle installere flash, jeg trykket "Yes", "OK", den installerte og så lastet den hw.no på nytt med flash reklamen også... Men den har en LANG vei å gå, viss den skal ta meg bort fra min kjære Opera Endret 19. februar 2005 av Mental Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Da jeg så denne artikkelen, måtte jeg jo selvfølgelig teste Firefox... (den var installert fra før, kom med min Fedora Core 3 Linux) men den imponerte ikke veldig. I forhold til Opera, så virket det veldig treg og minnet meg alt for mye om IE, fikk nesten frysninger nedover ryggen av det... Det eneste jeg kan tenke meg som var bra med den var at den fant ut at jeg ikke hadde alle plugins som den trengte for å vise all reklamen på www.hw.no, så den spurte om den skulle installere flash, jeg trykket "Yes", "OK", den installerte og så lastet den hw.no på nytt med flash reklamen også... Men den har en LANG vei å gå, viss den skal ta meg bort fra min kjære Opera amen, der nevner du noe av det eg også ikje likte med firefox, men for all del den gjør nytten Lenke til kommentar
kzn Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 firefox er klart best... har brukt det helt siden 0.7 beta eller noe sånt... eneste jeg bruker IE til er nettbank, da det ikke funker med firefox Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Brukte Opera jeg også for en stund siden, men det er alt for mange funksjoner som ikke trengs i den nettleseren. Firefox er enkel, rask, stilren og veldig tilpasselig. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg er kjempefornøyd med Firefox 1.0, ingen vei tilbake. Så sant så sant! Helt enig, men må nok si at det ekke så mye sikkrere å bruke FireFox enn IE lenger. Er helt sikker på a Bill har sitt eget lille team som lager spyware etc for FireFox til trejde parts partnere for å ødlegge for FireFox . FireFox folk gjør nok det samme hehe Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Akkurat dèt er SVÆRT usannsynlig, LOBOS. Spesielt at Firefox skulle gjøre noe sådant.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Akkurat dèt er SVÆRT usannsynlig, LOBOS. Spesielt at Firefox skulle gjøre noe sådant.. men du mener at det kunne falle microsoft inn?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå