HBK Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Ser att Mpx.no skal få inn X-Gear kabinettet. Har en veldig fin pris, og er inkludert 400W. Noen som har kjennskap til dette? Skal kjøpe kabinett, men har ikkje meir enn 600-700,- å bruke inkl. strømforsyning. Har vurdert Chenbro, Aspire Xinfinity/X-dreamer og Viking også. Skal kjøpe meg eit Radeon 9800Pro eller geforce 6600gt skjermkort, så trenger eit kabinett m/strømforsyning som klarer dette bra. Endret 19. februar 2005 av HBK Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Så du skal ha et ferdigmoddet kabinett med vindu og strøm? Her er test av X-Gear. Her er test av X-infinity. Her er test av X-dreamer Der har du ihvertfall tester av noen av kabinettene. Jeg har ikke erfaring med noen av kab., men hvis du ikke trenger ferdigmoddet, så er Aopen H600B et bra valg, synes nå jeg (har det selv). Når du sier Viking, mener du SViking da? Og når du sier Chenbro, hvilket av de? Finnes mange Chenbro-kabinett... Endret 19. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
HBK Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Kabinettet trenger ikkje å være moddet eller ha vindu, kan godt vere enkelt, men må vere litt kvalitet. Linken til X-Gear kabinettet fungerer ikkje.. Aopen kabinettet blir fort over 900,- når man tar med porto og den ekstra overgangen (24-20 pin). Blir litt over budsjettet. Er viking kabinettet som netshop selger, det er også det kabinettet de har i kampanje pc pakken. Skulle tru att det var ganske ok. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Liker du BMW, så tar du Aspire X-infinity: Poll om dette Ellers så har jeg hørt at AOpen sitt er greit å modde, men finnes bedre. Ellers lite å tilføre denne posten. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har SVIKING. Det er et UTROLIG bra kabinett. Har også veldig god kjøling av hdd. Men uten stør forsyning. jeg leter etter det selv. jeg har bare et på 250 w Men jeg anbefaler sviking. fint er det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå