Hr. Jenssen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jeg skal ha LAN nå i dag, og vi kompisene har begynt å bli litt kåte på de såkalte "hoppe"-brettene, hvor man skal hoppe oppover mot en topp (feks av et kjempestort tre). Men vi har bare ca 3-4 stk av dem, så jeg lurte på om det finnes noen steder hvor man kan laste ned mange slike? Takker for alle brukelige svar. EDIT: Ja, jeg snakker om CS 1.6 Endret 20. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 http://www.kzmaps.co.uk/news.php www.extreme-maps.co.uk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Takker, TheMasteR! På den kz_maps-siden du linket til først viser det seg å inneholde 78 kz_maps! Dette blir ei laaaang natt! EDIT: Faen! Jeg er registrert på Catch, men jeg kan ikke huske hverken passord ELLER brukernavn/nick! Endret 18. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er det noen av disse mappene som fungerer på cs:s ? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hva er poenget på disse mapsene? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hawk-Eye: hvor man skal hoppe oppover mot en topp (feks av et kjempestort tre). Lenke til kommentar
terrorsauraistlin Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg mapper til HL og tar gjerne imot en ide til et map... bare tegn en skisse så skal jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ingen skyting? Berre hopping oppover? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Man hopper rundt/over/under/osv. forskjellige gjenstander eller vegger, oppover. kult når man lærer seg strafe-teknik Prøv og last ned et av de enkleste mapene! (Anbefaler kz_climbers_b01(elns) Lett i starten, men blir vanskelig oppover Endret 18. februar 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det førstemann til et punkt da eller? hørtes litt morsomt ut, men finnes det til Source? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Førstemann til toppen! Somregel er det noen små ting på toppen også man kan leke seg i Tror ikke det finnes noen kz_ maps til cs:s enda. bare 1.6 dessverre Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Bittert, høres morsomt ut. Det kommer vel med tiden tenker jeg. Rart hva folk finnerpå. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Leter selv etter 'hoppe' maps til cs:source, men tror jeg kan gi opp jakten. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Får vel bare håpe noen sier i fra hvis de finner ut noe. Er vel ikke lenge til det kommer i tilfellet tror jeg ... Lenke til kommentar
terrorsauraistlin Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 går an å lage det med source map editoren da... er heller ikke veldig komplisert Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hmm... Men det er tidkrevende! Man må hele tiden passe på at "klossene" som man hopper på er lagt til slik at det er på randen til å bli umulig hele tiden. Det skal HELE TIDEN være en utfordring for alle. Men drit i å føre topicen på feil bane! Lurer dere på noe om hvordan hoppe-brettene er laget, kan dere jo lage deres egen tråd! Lenke til kommentar
kunka Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 www.foco.no har en kz-server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå