Joachim_F Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Valve har gitt ut en ny oppdatering til Half-Life 2, og denne introduserer flere nye våpen og ett nytt kart til HL2: Deathmatch. Les artikkelen her Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 pirke litt : (av typen vaktene på flyplassen har i enspillerkampanjen) Hvilken flyplass ? trodde det var en togstasjon jeg Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 trodde det var en togstasjon jeg Huffda. Fikset nå. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 De burde heller ha laget en remake av crossfire eller gasworks ( de uoffisielle til hl2 suger). Jeg sjekket ut det nye brettet, og det ser greit ut, men det er jo nesten ikke våpen der , tror dm_lockdown forblir det beste fremdeles. Stunsticken er litt artig, men minene er kjedelige....skulle vært mulig å sette på trip-laser som i hl1. Jeg er også keen på at de tar med noen nye alien-våpen, slik som den drøye "kanonen" som strider'ne har (som vrenger lyset), og en lightversjon av den duft-blæra du bruker for å tiltrekke deg "insektene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg