AxTyZoR Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei! Mitt problem er at når jeg kobler tv'en til skjermkortet med s-video-kabelen, så får jeg bare svart-hvitt bilde på tv'en.. Kjører et Radeon 9600XT, og originale drivere(Hydravision?) fra følgecd'en.. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kort: Sjekk i innstillingene at kortet leverer ut S-Video, ikke Kompositt. Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Har ennda ikke fått det til... Hjelp! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Kjøp en plugg som går fra "s-video til "gul video plugg" så får du bilde, en slik koster 20-30kr på biltema, må gjøre det samme selv http://www.biltema.no/Archive/Product_imag...ge/24-146_l.jpg husk å kjøpe den med s-video "hun" i den enden som peker vekk på bildet om du har en scart adapter liggende så koble den til s-video og så i en ledig scart bak på tv'en(husk lyd kablene også ) dette er det du trenger: 33kr kostet den Endret 25. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Mitt problem er at når jeg kobler tv'en til skjermkortet med s-video-kabelen, så får jeg bare svart-hvitt bilde på tv'en.. Har du sjekket at TV-utgangen er PAL B? Har du valgt riktig forvalg (s-video) på TV? Hva slags TV har du? Litt feilpostet, burde vel ligge under Skjermekort og TV-kort.... Endret 25. februar 2005 av Mr D Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Kjøp en plugg som går fra "s-video til "gul video plugg" så får du bilde, en slik koster 20-30kr på biltema, må gjøre det samme selv det er en slik jeg bruker... Mr D: Den står på "Pal B", TV'en står på S-Video... Har en toshiba tv... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Først skriver du at du bruker s-videokabel, så sier du at du bruker komposittadapter... Ikke lett å svare når du oppgir forskjellig tilkoblinger. Hvis du bruker den adapteren, så gjør den om til kompositt og da skal ikke TV stå på s-video. Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 koblet om litt her nå... Bruker et adapter fra s-video til gul videokabel, kjører denne gjennom en videospiller og som scart-kabel inn på tv-en.. Får fremdeles bilde, men kun svart-hvitt Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Den adapteren du bruker, fulgte den med dette kortet eller et annet (nvidia) kort? Eller har du kjøpt den separat? Jo flere koblinger og apparater du bruker, dess flere feilkilder...... Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 den koblingen fulgte med et kort av samme type og modell.. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg hadde faktisk samme problem, med samme kort. Jeg prøvde mye rart, men det viste seg til slutt at det bare var en av pinnene i s-videopluggen som var bøyd (er jo egentlig det første jeg burde sjekket). Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg hadde faktisk samme problem, med samme kort.Jeg prøvde mye rart, men det viste seg til slutt at det bare var en av pinnene i s-videopluggen som var bøyd (er jo egentlig det første jeg burde sjekket). er ikke det som er problemet... Det sjekket jeg med en gang jeg Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg hadde faktisk samme problem, med samme kort.Jeg prøvde mye rart, men det viste seg til slutt at det bare var en av pinnene i s-videopluggen som var bøyd (er jo egentlig det første jeg burde sjekket). er ikke det som er problemet... Det sjekket jeg med en gang jeg Smartere enn meg altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå