Lars86 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Burde jeg slå til? Dette er en telefon u/abb. Den er også helt ny. Hjelp meg litt sitter litt fast her. Takker for alle svar. Lars Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja, men du sier ingenting om dine krav til en telefon, så jeg vet ikke. Feilpostet også, hvis du har tenkt på ny telefon. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Denne er feilpostet, så jeg flytter den for deg. Det er umulig for oss å vite hva du trenger i en mobil. 7610 er en bra mobil det, men du får den billigere i prisguiden. Fortell oss hva du behøver i en mobil så blir det lettere for oss. Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Beklager. Jeg vet hva jeg trenger. Men mitt spm var bare om hva dere der ute syns om akkuratt denne telefonen! Har vel nesten bestemt meg egentlig, men takker for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Om du har lyst er jo dette et knallkjøp! Hadde jeg hatt så mye penger så hadde jeg... Vel.. Egentlig kjøpt meg 6600, et minnekort og en fuzz-pedal, men det ligger kanskje ikke i din interesse Hvis du har lyst på 7610 så er dette et bra kjøp, men vil du ha en annen, kanskje bedre, kan du jo fylle ut malen og spørre om hjelp etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå