ViVentis Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei. Jeg driver å lager en logo for hovedrussestyret i trondheim, og vil gjerne har tilbakemeldinger på hva jeg har fått frem så langt, vurderer å gå for en av disse. Det jeg lurer mest på er hvordan kombinasjonen av rød blå og svart skal være. PS: Komprimert jpg-fil, har en dpi på 300. Takker for all respons HIT logo-utkast Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Bruk samme rødfarge på HIT som på russelua. Bruk svart skrift på bokstavene. En logo skal være ren og enkel, uten for mye dilldall. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Takk for tips! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Alt for mykje dilldall, alt for mykje farger, alt for mange fonter, alt for stygge fonter, alt for mykje gradienter (og fargetoner generelt), bilete passer dårleg inn i ein logo. Forferdelig drop-shadow. Hm. Vel, eg veit det blei mykje klaging, men som «skarsk» seier, eink logo skal vere rein og enkel. Sjå på andre logoer, f.eks hardware.no sin (sidan eg ser den no).. Sååå... Enkelt sagt enklere! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Flyttet til "Visuell kreativitet". Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Øøørlite tips: burde kanskje skrives med stor T? (slike ting er ikke så farlig med til daglig, men det blir jo litt rart hvis det er feil i logoen) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Stygg skrift... Var liksom så sammenklemt... Prøv en enklere font og en litt mer normal fasong Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dropp alle effektene, lag alt svart og feks rødt og lag det som vektor i illustrator. Jeg anbefaler deg å lage skisse til logoen først, og deretter legge på litt diskre effekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå