Denethor Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Heisann ! Eg bruker os'et vidalinux, ein svært enkel distro bygd på gentoo. Som browser brukar eg Mozilla Firefox og er svært fornøyd med det meste. Einaste problemet eg har er det at eg ikkje kan sjå NettTV på nrk (ikkje nettradio heller for den saks skuld). På nett-tv sida, så står det at eg må laste ned rette plugins( det står i firefox ) men då eg trykkjer på last ned, så står det at det ikkje er nokon tilgjengelige. Eg bruker mplayer som videoavspelar. Korleis kan eg få dette til å fungere ? Endret 18. februar 2005 av Denethor Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du må innstallere pakken mplayerplug-in med Emerge for å få NRK WebTV til å fungere. Lykke til med Vidalinux Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Anbefaler også å legge til noembed=1 i mplayerplug-in.conf siden MPlayer kan ha problemer med å vise video i nettleseren. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Takk for svar ! Det ser tilogmed ut til å virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå