Deadringer Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) hei. jeg skal formater pc'en til søstra mi men finner ikke drivere til hk'et. jeg har søkt på FS sine sider men finner det ikke. det fulgte heller ikke med noen drivere til pc'en. så det jeg lurer på er om det egentlig er nødvendi å installere driverne, eller om det ikke er så farlig Endret 18. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det er vel sjangs for at ting virker uten. Men det kan gå vesentlig tregere, og hvis du får ustabilitet så kan du jo lure på om det kommer av dårlige drivere eller ikke. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det er strengt tatt ikke nødvendig. Windows har universaldrivere til alle hovedkort/chipset som funker - MEN (!) universaldrivere er tross alt universaldrivere, så de originale driverne vil i de fleste tilfeller føre til økt stabilitet/ytelse/etc. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 ok. men den skal bare brukes til internett og mesn, så da er det vel ikke noen katastrofe om den ikke har hk drivere? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 mange av driverne ligger i system32 mappen. Hva med å brenne hele mappen på en cd. Kanskje du har driverne da. Jeg vet ikke om dette går.... Kanskje? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Katastrofe? ... tja, det vil jo fungere, men ytelsestapet vil ofte være katastrofalt. Da snakker jeg ikke bare nødvendigvis om spill, men generellt på alle oppgaver. Annbefaler deg på det sterkeste å prøve å finen dem ved indre det er helt pin umulig. Et det "løsvekt" hovedkort, så ligger drivere på produsent-siden. Er det en ferdigpakke PC så ligger driverpakke for hele maskinen på produsentsiden, o mdu bare finner ut hvilken modell det er. Står ofte på forsovidt, eller i "min maskin" generellt info. -Stigma Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) det er ferdipakkepc men jeg finner ikke driverne på sida til fujitsu siemens mange av driverne ligger i system32 mappen. Hva med å brenne hele mappen på en cd. Kanskje du har driverne da. Jeg vet ikke om dette går.... Kanskje? problemet er at det er virus på pc'en, og da kan det godt være at dette er plassert i en av system mappene Edit: jeg har funnet chipset driverene, er det nok? Endret 18. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå