Xecuter Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hver gang jeg går inn på ei internett side hopper den automatisk videre til abut:blank... F**** drit... hva er feil? har kjørt antispyware men det er ikke noe der... det jeg muligens kan ha gjort er at jeg ved en feil satte standard webside til about:blank men nå får jeg ikke forandret det heller.... hjelp! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Den er ikke noe enkel løsning på. Det er mange ITbedrifter som tygger på samme nøtten og bruker timer på å finne ut av det. Kan si så mye som at det er en registerfil som kun kjøres etter å ha klikka på Turn off eller Restart, noe som gjør at ingen antivirusprogrammer finner denne eller kan gjøre noe med det. Lykke til! Endret 19. februar 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hva med denne her: CWShredder 2.13 http://www.majorgeeks.com/download3019.html Endret 19. februar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Bytt til Opera som nettleser, mye bedre Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 firefox fungerer fett det også Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Prøv CWShredder, tror det vil fungere. Skrift også nettleser når du har fått vekk problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå