Gå til innhold

Et lite spørsmål om posten trondheim.

Anbefalte innlegg

noen som vet når pakker blir kjørt ut fra pakkesorteringa til postkontorene her i trondheim? postkontoret ved kbs.

vet i tromsø kjører du ut i halv seks tia, men har hørt rykter om at de kjører ut tidligere her i byen?

har to pakker liggende som ble sortert mellom 10 og 11.. litt utålmodig! :)

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ringe posten er ikke bare bare.. det har jeg prøvd før. kan selvsagt gå og sjekke, men kjedelig å gå bomtur. tenkte bare jeg kunne spørre her ettersom det helt sikkert er et par stykker her som har jobbet innfor posten her i byen og som vet! :)

også kan det jo bare være endel trøndere so er vant til og bestille datautstyr her og vet når pakkene kommer.. ;)

Lenke til kommentar

Er de sortert mellom 10 og 11 på formiddagen, blir de neppe distribuert ut tidligere enn at du har mottakskortet i morgen. Dvs enten i ettermiddag eller i morgen tidlig. Det er det vanlige.

Er du utålmodig, kan du ringe til kundeservice 810 00 710 (eller på nett, posten.no) og bestille hjemkjøring, eller sjekke opp. Da får du de trolig mellom 17.00 - 21.00 i kveld. Koster 65,- kr (+30 kr for ekstra kolli). Har du bankkort kan du også betale oppkrav. Jeg har god erfaring med å ringe. Husk å ha pakkesporingsnummer klart når du ringer.

Lenke til kommentar
så lenge pakken er kommet til postkontoret ditt kan du ta med deg sendings nummeret ned og hente ut pakken før du har fått hentelappen

har selv gjort det flere ganger

Det var når det ble kjørt ut til postkontorene han lurte på. Sikkert for å gjøre som du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...