Lxz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hvor kan jeg finner noe sjapper.. jeg prøvde å søke på forumet. Hvis dere ikke kan hjelpe meg med dette så di ifra om det finnes freeloader til xbox og ps2 and that's it. Hvis dere har shopper som dere kjenner til så bare sett det inn og jeg bryr meg ikke om det e utenlanske sider bare at jeg kan kjøpe der Grunn: jeg har kjøpt spill ifra usa og kan ikke spille det på min xbox. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Digiworks, norsk side med chipper til xbox. Divineo, engelsk side med chipper til alt av konsoller Endret 18. februar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 takk nå kan jeg leve med USA versionen. men først må jeg prøve å skaffe noen som kan instalere. Hvis noen har mer siden så please.. bare sett inn. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Digistore Og som nevnt Digiworks. Av den lille mail-kontakten jeg har hatt, virker det som om Digiworks er mer serviceinnstilte. Men jeg har hatt altfor liten kontakt med dem for å påstå noe sikkert om det. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Etter min erfaring er Digiworks veldig flinke og serviceinnstilte. Har bestilt endel derfra og aldri hatt noe tull med dem heller. Veldig raske til å svare på mailer (tok dem 5 min engang på en søndag ) Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Grett å stole på utlands butikker også da? siden vi snakker om chipping? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå