SunDog Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Kan noen si meg hvordan jeg overklokker det her.. Operating System Microsoft Windows XP DirectX Version 8.1 Mobo Manufacturer ASUSTeK Computer INC. Mobo Model P2B AGP Rates (Current/Available) 2x / 1x 2x CPU Intel Pentium III 551 MHz FSB 100 MHz Memory 128 MB Graphics Chipset NVIDIA RIVA TNT2 Ultra Driver Name NVIDIA RIVA TNT2 Ultra Driver Version 5.13.01.2181 Video Memory 32 MB Please svar.. har spurt før men uten hell. så jeg prøver igjen... Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 grafikkort klokka du med å bruke et tredjeparti prog som feks, gtu eller rivatuner osv prosessor klokka du ved å stille opp fsb i bios. (då klokka du heile systemet og) lykke til Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Har p2b mobo'et sjøl. kan ikke stille på fsb i bios, det må gjøres ved å flytte på jumpere på mobo!! Det har ingen hensikt å stille på multiplier! Jumperne til fsb befinner seg rett over IDE-kabel tilkoblingen! det burde være 3 eller 4 jumpere i lag på ei lodrett rekke. Om du har 3 eller 4 avhenger av hvilken versjon av kortet du har. Trur jeg, i manualen til kortet sto det 3 men det var 4! Jeg har rev.1.1. manualen finner du på asus sin hjemmeside. Der finner du bios update også. Rett under ramslots'a står det ei forklaring på hvordan du skal stille inn jumpere for å oppnå hvilen fsb hastighet du vil ha, hvis du skjønner! FS0 er nederste jumper og FS3 er øverste! Jeg klarer ikke å få mere enn 124 Mhz fsb og 1/3 divider (41,33 Mhz PCI). _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-06-22 16:54 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå