Øystein.F. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Når eg høyrer ordet Nanobreaker, føler eg smerte, sorg, og sympati for alle som ein eller anna gong i livet har gjennomgått traumatiske opplevingar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det spillet så jo rett å slett latterlig ut! Fint at dere ikke bare tester bra spill. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Jeg har ikke spilt det, men mener du seriøst at det der er grafikk:3/10? De screenshotsa ser dritbra ut til å være noe så stusslig som ps2. Du har sikkert rett i det du skriver, men ser ofte at hvis spill gir et dårlig inntrykk pga gameplay eller noe, så får den "bunnkarakter" i alle aspekter ved spillet Endret 19. februar 2005 av tankbug Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har ikke spilt det, men mener du seriøst at det der er grafikk:3/10? De screenshotsa ser dritbra ut til å være noe så stusslig som ps2. Du har sikkert rett i det du skriver, men ser ofte at hvis spill gir et dårlig inntrykk pga gameplay eller noe, så får den "bunnkarakter" i alle aspekter ved spillet Dette er så deffinivitv ikke bra... . Greit nok at PS2 ikke er noen monster konsoll lenger, men de fleste spill overgår dette... Bare ta GTA: Vice og GRA: San Andreas som et eksempel, slår dette spillet LETT. Uansett så skal jo dette seff i samlinga! Nei makan, dette må være noe av det dårligste av det dårligste jeg har sett noensinne.... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hahahahaha! Morsomste anmeldelse jeg har les. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg