Bublegum Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Er det noen som vet om det er mulig å slette/fjærne delte dokumenter og dokumenter under min datamaskin i XP Pro? Har partisjonert disken i C: og D: og ønsker å ha mine dokumenter kun på D:. Når noe skal lagres kommer alltid mine dokumenter på C: opp som første valg. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Ta å høyereklikk på "My Documents" så "Properties" - resten er plankekjøring hvis jeg har forstårr deg rett... Lenke til kommentar
Bublegum Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Desverre ikke plankekjøring for meg, får fortsatt ikke skjult eller slettet delte dokumenter og dokumenter på C: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du kan jo rett og slett skru av 'file and printer sharing' under nettverks-kortet. Men hvorfor har du i det hele tatt sharet filer? Du velger jo selv hvilke kataloger du skal share. Har du kanskej ikke passord på administrator-kontoen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå