Elwiz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Bestillte fra mpx jeg også, driter i psdata og deres "juletilbud" Skal man først ha ett bra tilbud, bør man være sikker på å kunne levere innen rimelighetens grenser også., 3 mnd etter jul, synes jeg ikke er noe Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Bestillte fra mpx jeg også, driter i psdata og deres "juletilbud" Skal man først ha ett bra tilbud, bør man være sikker på å kunne levere innen rimelighetens grenser også., 3 mnd etter jul, synes jeg ikke er noe Nå tror jeg ikke PS Data hadde regnet med å selge 900 BW heller på et slikt tilbud.. De hadde vel ca 100 BW på lager når tilbudet ble lagt ut.. synes nok at TT bør ta en del av skylden.. Imens så er det jo bare å bruke en vanlig CPU vifte så fungere PCen greit Endret 18. februar 2005 av Joffer Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Avbestilte settet jeg hadde på vei fra PS data og bestillte fra Komplett i stedet når de hadde tilbud, fikk det i slutten av januar mener jeg det var, det andre kit'et jeg bestillte ligger bare å venter på gpu blokka fra PS data. Forøvrig veldig fornøyd med kit'et. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Litt off topic, men er det noen som har montert BW i et Thermaltake SViking kabinett? Lurer på om, og eventuelt hvordan, radiatoren passer. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har ikke kabinettet selv, men ettersom begge produker er fra thermaltake så skal det nåkk gå på en eller annen måte, trur de er bygd for å passe hverandre. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Litt off topic, men er det noen som har montert BW i et Thermaltake SViking kabinett? Lurer på om, og eventuelt hvordan, radiatoren passer. Jeg har det Vurderer å lage hull i toppen og sette den der. Venter på bilder fra en annen fra forumet her for å se hvordan han har gjort det.. Ellers fulgte jeg bruksanvisningen og satt det utenfor. Edit: mente at jeg skrudde den fast i viftehullet bak.. Slik som på bruksanvisningen.. Legger ved bilde.. Litt rotete, men har så mange ledinger så har jo ikke noe valg! Er det like mange ledninger bak hos dere eller? Endret 18. februar 2005 av Christer1 Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 enten det er thermaltake elller psdata sin feil så burde psdata informere litt, sende ut en mail som forklarer hva som er på gang. og ikke bare utsette leverings dato. Epz. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Drittlei av å vente jeg,noen som har et bra sett å anbefale.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PLC Dette koster litt ,men har fått mye skryt:) Har et Asus A8V deluxe som er et 939HK .går vel greit med et 940 sett da? Eller.. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Bestillte fra mpx jeg også, driter i psdata og deres "juletilbud" Skal man først ha ett bra tilbud, bør man være sikker på å kunne levere innen rimelighetens grenser også., 3 mnd etter jul, synes jeg ikke er noe Nå heter det seg en gang at "tilbudet varer ut dagen, eller så lenge lagerbeholdningen rekker".... Men så fant PSdata ut at de skulle være snill og gi vekk settet til samme prisen til alle som bestilte på julaften. De som bestilte etter at lageret var tømt burde jammen meg ha nok iq til å innse at en container fra asia bruker lang tid. Bare se på PStwo. De som klager over slikt som dette har ikke bestilt ipod fra apple, før den var lagd! Også betaling på forhånd. Hos apple får du ikke vite hvordan LAGERBEHOLDNINGEN er, eller når de venter å kunne SENDE VAREN TIL DEG. Der sitter du og venter i blinde der. Håper og ber om at du får iPod'en før du skal ut og reise, men NEI! SLUTT Å KLAG Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Drittlei av å vente jeg,noen som har et bra sett å anbefale..http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PLC Dette koster litt ,men har fått mye skryt:) Litt forskjell på 500 og 2000kr, er jo 400% av prisen;) Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jepp...tenkte jeg skulle kjøpe et som var litt bedre forhåpentlighvis.. Var jo et bra tilbud fra psdata,men gidder ikke vente veldig mye lenger.. Må jo få prøvd dette vannkjølingsgreiene.. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Tror nå mye av grunnen til forsinkelsen er ThermalTake sin skyld, det er tross alt de som er produsenten.. og som det ble opplyst om så var PS Data snille som lot juletilbudet gjelde for alle som bestillte og ikke bare til lageret var tomme.. Endret 19. februar 2005 av Joffer Lenke til kommentar
Largie Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det var et førstegangskjøpt hos psdata det juletilbudet, bad dem slette hele kontoen samt brukerkontoen. Det er ikke noe feil med PSData bare dems måte å bringe informasjon ut til kunden på. Alle fikk mail om at den kom i februar, det var helt greit. Men når de kommer med 1 mnd utsettelse til "out of the blue", blir det litt vanskelig å svelge. Jobber for tida på en kai, og det tar ikke så lang tid med båt fra asia til europa Har brent meg på "ubekreftet" før, så et godt råd til alle er å kjøp ting på lager. Lenke til kommentar
grønnsak1337 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Siste gang jeg handler på psdata pga dette her, dette her må jo være rekord på å sende en bestilling. Dataen blir jo gammel før vannkjølingen kommer. Men det er jo vanlig å gi noe kompansasjon når de er så treige som over 3 måneder etter bestilling. ALDRI MER PSDATA PÅ MEG! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har avbestilt mitt på PSdata da jeg så de ikke fikk det inn før 18.3. Og bestilte på mpx.no til 575kr, de hadde 20+ på lager da jeg bestilte Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Siste gang jeg handler på psdata pga dette her, dette her må jo være rekord på å sende en bestilling. Dataen blir jo gammel før vannkjølingen kommer. Men det er jo vanlig å gi noe kompansasjon når de er så treige som over 3 måneder etter bestilling.ALDRI MER PSDATA PÅ MEG! Latterlig kommentar det der må jeg si. PSdata er normalt veldig kjappe på å sende, og er ganske overbesvist om at det er TT feil, at de ikke klarte å levere nok. Men tror at PSdata kommer til å ha en del slike vannkjølingssett på lager etterhvert, da mange har avbestillt Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Siste gang jeg handler på psdata pga dette her, dette her må jo være rekord på å sende en bestilling. Dataen blir jo gammel før vannkjølingen kommer. Men det er jo vanlig å gi noe kompansasjon når de er så treige som over 3 måneder etter bestilling.ALDRI MER PSDATA PÅ MEG! Latterlig kommentar det der må jeg si. PSdata er normalt veldig kjappe på å sende, og er ganske overbesvist om at det er TT feil, at de ikke klarte å levere nok. Men tror at PSdata kommer til å ha en del slike vannkjølingssett på lager etterhvert, da mange har avbestillt Støtter deg.. latterlig holdning.. men kan skjønne at noen avbestiller.. men dette må da folk skjønne er noe som ligger utenfor PS Data sin rekkevidde... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Er vel kanskje flere som har fått mail ifra PSdata i dag? Hei Til dere som har bestilt Big Water Cooler fra ThermalTake hos PS Data Vi må dessverre informere om at der har kommet en forsinkelse på levering av disse. Ny dato for ankomst er 18/03-05 Vi ble opprinnelig lovet at kontainer fra ThermalTake skulle sendes Uke 1, men det viser seg nå at de har brukt 4 uker lengre enn beregnet på å klargjøre og få sendt avgårde kontaineren til oss. Dette har vi dessverre ikke blitt informert om tidligere. Dette medfører at Big Water Cooler, samt enkelte andre varer fra ThermalTake vil få forsinket ankomst inn til oss. Vi beklager dette på det sterkeste. Ved ytterligere spørsmål rundt dette, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vet ikke hvorfor jeg fikk mailen, da jeg avbestillte, men synes det er greit at de kommer med litt info ihvertfall. Endret 21. februar 2005 av ZyberZone Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nå er det ubekreftet 03.03.2005 hos mpx også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå