eirikd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 jeg som sikkert mange andre bestilte Thermaltake Big Water Cooler fra psdata julaften..jeg har fortsatt ikke fått mitt. ringte ps for noen dager siden for å forandre på orderen..gikk fint det go så skulle settet kommeinn den 16 feb.denne datoen har jo stått der hele tiden. og han sa det skulle komme en stor sending fra taiwan... så sjekker jeg ordere status idag Status: 18.03.2005 ikke fått noen mail om denne forandringen.. det er jo enda en måned til. nå er det snart 2 månder siden jeg bestilte flere som ikke har fått settet sitt enda? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 har heller ikke fått mitt enda Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Venter jeg...begynner å bli litt utålmodig,kanskje bestille et annet:) Kjekt å få det før neste jul.. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jeg ble dritt lei...Typisk at datoer blir flyttet hele tiden. Slettet hele ordren og bestilte på MPX som har tilbud på 575 kr nå. De har i alle fall på lager Endret 18. februar 2005 av drvcd Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har snakka med PSData og de har et lite problem med systemet som gjør at de ikke klarer å forandre datoen på det produktet Jeg venter selv på et BW. Tror det har vært lettere å få tak i små kvanta for nettbutikker, enn et stort kvanta som jeg tror PSData har bestillt.. er jo mange som har benyttet seg av BW tilbudet på juleaften. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 når tror du de får det inn er dritt lei av og vente på at ps data skal få ræva si i gir og jørr noe. har venta i 2 måneder og er temlig utålmodig akkraut nå. Er det noen som har fått en dato av psdata om når de skal få det inn? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Syns det virker som om norske butikker generelt sliter med å få tak i Thermaltakeprodukter, da spesielt litt nyere produkter. Man ser det på Big Water og alle de andre vannkjølingsproduktene deres, som jo har vært i vinden i det siste. Venter selv på GPU-blokka, men det tar jo votter og vinter, ingen som har konkrete datoer. Litt dårlig av Thermaltake dette... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Snakka med psdata i dag, og ser ikke ut til at noen der egentlig vet når noe kommer Fikk tilogmed en mail fra dem i midten på januar, der de beklaget lang leveringstid og lovet at de skulle ha det på lager til den 16.2. Jaja, vurderer avbestille hele dritten Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Blir ikke overrasket om vi får høre på nyhetene at et kontainer skip på vei til norge er savnet og ligger trolig på havets bunn. Edit: Er vel egentlig en tråd for å diskutere dette: Den store TT BigWater threaden Endret 18. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har heller ikke fått mitt sett Men bare på tross skal jeg ikke avbestille, dem skal få lov å sende det til meg omså jeg må vente til neste julaften. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Avbestilte min hos PSdata, og fikk ett set av en kompis som hadde kjøpt ifra det tilbudet komplett hadde. Bedre pris, og så fikk jeg den raskere. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Avbestilte min hos PSdata, og fikk ett set av en kompis som hadde kjøpt ifra det tilbudet komplett hadde.Bedre pris, og så fikk jeg den raskere. Bedre pris? Under 500 flis? Hmm.. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 når var dette tilbudet egentlig ??? jeg fikk det ikke med meg, men tror jeg leste et sted her på forumet at det kosta 395. Epz. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jeg bestilte nettopp på mpx for 575 spenn. Vet ikke om tilbudet er gyldig enda, men jeg betalte med VISA, og nå står ordren på plukkliste. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38804 Have fun, go mad! :!: Endret 18. februar 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 når var dette tilbudet egentlig ??? jeg fikk det ikke med meg, men tror jeg leste et sted her på forumet at det kosta 395. Epz. Det var helgen 15 februar.. men gikk unna på 40 min eller noe Kosta 395 kr ja. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hehe, jeg fikk mitt den 5 februar av komplett, dere skulle sotte kl 12 den kvelden det var på tilbud der;) Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Da blir det ikke no vannkjøling på den ene pcen her før påske Men men.. Får heller starte med å bygge kabinettet, og så tenke på kjølinga senere. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå er det vell ikke alltid bare psdata sin feil at dem ikke får inn varer.. Husk dem har leverandører dem også! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hadde PSData hatt muligheten til å få de inn før hadde de selvfølgelig gjort det. Holder fast med min teori om at skipet har gått ned. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Marius_EV, hehe, ja sikkert;) men de skal da tåle litt vann? Er nåkk Thermaltake som må ta dette på sin kappe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå