RulleRimfrost Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fikk en defekt router her om dagen. Lurer i den forbindelse på om dere bruker å få refundert utlegget for porto når dere sender tilbake slikt ? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fikk en defekt router her om dagen. Lurer i den forbindelse på om dere bruker å få refundert utlegget for porto når dere sender tilbake slikt ? Så lende du har mottatt en defekt vare, skal selvfølgelig alle kostnader forbundet med dette faller på selger. Det er mulig at butikken forsøker å få deg til å bruke angrefristen, men det lønner seg ikke. Ved bruk av angrefrist, må kjøper betale returporto. Ved bruk av reklamasjon, må butikken betale returporto. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) les: http://forbrukerportalen.no/Artikler/10230...2/1042630227.51 det med belgia har ikke noe å si for deg men... edit: ufo, jeg sytnes det der var veldig unødvendig bruk av quote.... Musa Endret 18. februar 2005 av General_musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå