assz0r Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg sitter og spiller og plutselig slår maskin seg av.. har skjedd flere ganger.. Kan ikke slå den på med det samme, må vente en stund så kommer den på igjen. Skjer ikke når jeg gjør alt mulig annet.. Hva kan årsaken til dette være? strømforsyninga? hjelp :S Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå er jeg helt sinnsykt lei av folk som ikke klarer å lese annonseringer! LES DETTE HER FØR DU POSTER! Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Beklager :/ Maskinvare: AMD athlon 3200+, Asus hovedkort (hukser ikke type, men av et nyere kort), 1024mb ram, GF6800GT256mb, Win xp prof, Problemet har oppstått flere ganger under spilling og kun spilling. Pc'en slår seg bare rett av under spilling... ikke no pipelyder eller feilmeldinger. Maskin er ryddig og fri for allt av virus, alt av nyere drivere er insstalert til alle komponenter og windows er oppdatert. Strømforsningen er 10 - 20 watt under anbefalt til skjermokortet (GF6800GT256mb) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvis du lurer på om det kan være for lite strøm så ta og koble fra strømmen på de enhetene du ikke trenger for å kjøre og se om det hjelper. Hvis det funker så kjøp deg et kraftigere power. Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Men er det sikkert at det er psu'en? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Men er det sikkert at det er psu'en? Nei, men det kan hende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå