Gå til innhold

SE K700i - ser rett inn i grønt kretskort. Vanlig?

trn238

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en SE K700i i gave for litt under en mnd siden. Er utrolig mye feil med den. En ting jeg har lagt merke på er på baksiden i sprekken overlinsa, der ser jeg rett inn til et grønt kretskort. Da jeg selv hadde denne telefonen husker jeg at det var et sort sikkerhets nett foran, men her ser jeg faktisk rett inn til krets kortet. Buitkken jeg kjøpte den i nekter for at dette er en feil mens Sony Ericsson sier at dette er en feil. Hav hindrer da skitt i å komme in i telefonen? Hva ser dere hvis dere ser på telefonen deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

--

Angående problemet ditt. Jeg vet ikke om andre K700i-brukere har like "åpen vei" til kretskortet, men om SE sier at dette er en feil bør vi tro på dem. Jeg anbefaler deg å sende en mail til SE, eller noe annet hvor du får skriftlig bekreftelse, så de kan svare at dette er en feil med mobilen. Da bør ikke butikken kunne nekte på at dette er en feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...