mulder99 Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Hva skyldes dette. Har åpnet for en port i routeren (TCP og UDP), men ingen søk vises når jeg prøver å søke... Noen tips... (klarer å laste ned/opp uten problem ved å laste ned fil-list) Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Sett til active mode, istedenfor passive. Da bør du få tilgang til søk. 2mmy Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 er aktiv... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Omvendt! Sett PASSIVE istedenfor active! Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Sjekk at du har lagt inn din offisielle IP under File > Settings > General. Alexander Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Ip adressen miner rett. Ikonet mitt er blått. Gjør det noe? Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 prøvd passive? Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Prøv med passive, ja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) I Passive kan du søke blandt brukere i Passive mode. I Active kan du søke blandt brukere i Passive og Active mode. Det er derfor ønskelig for dei fleste å bruke Active mode. For å ha Active mode må du åpne portar som DC++ skal bruke. Litt informasjon om kva ruter, breidbandsleverandør og eventuelt anna utstyr (ruter, switch, hub) hadde vært svært behjelpelig. Kan nesten garantere at det er ein feil med åpningen av portar eller innstillingar i DC++. Endret 18. februar 2005 av zeph Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Skyldes nok feil oppsett av aktive mode Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Sett til PAssive mode. Finnes mange veivisere om hvordan man får til å bli active i dc++ slik at man får søk også. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Samme problem for meg,har en D-link Airplus Extreme DI-624 trådløs.. Usikker på dette port åpnings problemet..og får kun brukt passiv mode.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Ip adressen miner rett. Ikonet mitt er blått. Gjør det noe? At du er blå er vel bare for å vise at det er deg, på en måte. Når andre er blå, betyr det at du har lastet ned filelisten deres. Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Slå av Firewall i XP hvis du bruker det. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Bruker du XP Pro med Service Pack2 installert? Da kan du ha det samme problemet som jeg hadde. Service Pack 2 senket antall samtidige TCP tilkoblinger til 10 for å forbedre sikkerheten, med det ser ut som at i noen tilfeller funker ikke DC++(og andre lignende prog.) pga det. Du kan laste ned en fix ved å gå inn på linken nedenfor. Link.. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Bruker du XP Pro med Service Pack2 installert? Da kan du ha det samme problemet som jeg hadde. Service Pack 2 senket antall samtidige TCP tilkoblinger til 10 for å forbedre sikkerheten, med det ser ut som at i noen tilfeller funker ikke DC++(og andre lignende prog.) pga det. Du kan laste ned en fix ved å gå inn på linken nedenfor. Link.. KAn dette være em årsak på hvorfor det ofte lagger i online spill ?? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 er det ipen til pcen din du har lagt til eller er det ipen opp mot internettleverandøren? det er den opp mot leverandøren man skal bruke skriv +myip i chat for å få opp ipen din Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 20. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 Bruker du XP Pro med Service Pack2 installert? Da kan du ha det samme problemet som jeg hadde. Service Pack 2 senket antall samtidige TCP tilkoblinger til 10 for å forbedre sikkerheten, med det ser ut som at i noen tilfeller funker ikke DC++(og andre lignende prog.) pga det. Du kan laste ned en fix ved å gå inn på linken nedenfor. Link.. KAn dette være em årsak på hvorfor det ofte lagger i online spill ?? Noen som vet ? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 Er få fordeler med å være aktiv annet enn at du kan laste ned fra passive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå