Cerb89 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Finansministeren i Kina: Tom Peng PungFiskeriministeren i Kina: Fangen Hai Har jeg hørt om, det var bare de jeg kunne også Den finske skiløperen som alltid ble nummer 2: Hakki Helinen Den var genial Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kjinesisk hore: Lang trang gang Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Det finnes en elektriker her i Ålesund som heter Strømløs... :!: Har og hørt om en tannlege i Danmark som het Røskut (uttalt Rø Skut) Endret 24. februar 2005 av OnI Lenke til kommentar
zatan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 nynorsk for gyngestol: ræv kvippe kvilar nynorsk for suge rør: slurpe staur Lenke til kommentar
PuffaRis Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kinas blodigste mann - Tam Pong Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) nynorsk for gyngestol: ræv kvippe kvilarnynorsk for suge rør: slurpe staur Hmm, tror ikke nynorsk har så mange orddelingsfeil som du tror der Har du hørt kjærlighet på pinne; Hugleik på staur Men ikke si nynorsk, det der du skriver vil jeg kalle en svært overdreven blanding av diverse morsomme ord. edit: @ PuffaRis Endret 24. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jeg elsker deg av hele mitt hjerte = Eg hugheilar deg av heile mi hjartepumpe En smule overdrevent men dog.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 En eller annen dialekt har denne fabelaktige oversettingen: Flaggermus = Vinglefitte Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 En eller annen dialekt har denne fabelaktige oversettingen: Flaggermus = Vinglefitte Mange dialekter kan jeg tenke meg... Odalen(både nord og sør) har de den oversettelsen Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Forsvarsminister i Spania: Vejeroz Skillsmisseadvokatene Smith, Smule, Rubbel & Bit Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Maskingevær i kine er jo "Lang-Tung-Ting-Sier-Mang-Gang-Pang". Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Kom en sånn på tampen her: brannmester Ladebrenne (brannmester i li). tenk dere det: Brannmester plukker opp røret: Ladebrenne! Hvordan i allverden mener du at jeg skal la huset mitt brenne! :!: Edit: Leif gjør alt feil! Endret 26. februar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 På vestlandet (i alle fall der jeg kommer i fra) sier vi slikkepinne, og det kan man jo si er sleikje-staur. Hønefoss kan jo være pip-pip-sprut Lenke til kommentar
BlazingPanda_HD Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Kanskje ikke *helt* det du fisker etter, men here goes: That's not right - Sum Ting Wong Are you harboring a fugitive? - Hu Yu Hai Ding See me ASAP - Kum Hia Nao Stupid Man - Dum Fuk Small Horse - Tai Ni Po Ni Did you go to the beach? - Wai Yu So Tan I bumped into a coffee table - Ai Bang Mai Fa Kin Ni I think you need a face lift - Chin Tu Fat It's very dark in here - Wao So Dim I thought you were on a diet - Wai Yu Mun Ching This is a tow away zone - No Pah King Our meeting is scheduled for next week - Wai Yu Kum Nao Staying out of sight - Lei Ying Lo He's cleaning his automobile - Wa Shing Ka Your body odor is offensive - Yu Stin Ki Pu Great - Fa Kin Su Pah KJEMPEBRA Lenke til kommentar
Storgeit300 Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Den norske finansministeren fra vestkanten. Johan Wiesoe Krike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå