knutby Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Nå som TG er rett rundt hjørnet tenkte jeg at jeg skulle oppgradert litt her og der på pcen min. Men som vanlig så er det ganske hult i lommeboka. Da tenkte jeg at muligens noen på forumet kunne hjelpe! Så, er det noen av dere der ute som har noe deltidsarbeid og tillby en "fattig" student på 19år? Husk at det er snakk om arbeid over en kort periode på kveldstid\helgen i østlandsområdet(hamar-lillehammer) Og bare for og ha sagt det så er det snakk om lovelig arbeide. Send gjerne PM hvis det er noen som har noe og tillby. *kun seriøse* PS! er ikke redd for fysisk arbeid(som i løfting mm.) Mini CV: IKT-Lærling selger karakter: 4.5 klasse B førerkort. -har sjekket med admin og kommet fram til at det er tillatt og poste dette såfremst jeg formulerer det riktig. (håper jeg har gjort det) Endret 18. februar 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Telefonselger. Det er lett å få jobb, som regel bare å møte opp og det er ikke noe problem å slutte etter et par måneder. Jobber du to kvelder i uka, kan du regne med ca 4000 i mnd før skatt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Telefonselger kan jeg bli på 5 min, men jeg sikta liksom til noe mer attraktivt.. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Men en ting. Lønna henger som regel 1 mnd etter. Så hvis du jobber i mars så får du sansynligvis pengene i april og da er TG over for i år. Endret 18. februar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
acon Skrevet 20. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Men en ting. Lønna henger som regel 1 mnd etter. Så hvis du jobber i mars så får du sansynligvis pengene i april og da er TG over for i år. Låne av mor og far Endret 20. februar 2005 av acon Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 Er ikke så lett å finne en jobb, og få masse penger ut av den i løpet av en mnd... I løpet av en mnd kan du rekke å bestille Mastercard og overtrekke det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 Det enkleste blir nok å jobbe "svart". Det vil si at du kan tjene opptil 1000kr fra hver arbeidsgiver uten å behøve å trenge å betale skatt for det.. (kan være jeg har misforstått her, men uansett så kan du jo gjøre det svart) Fiks PC'er for privatpersoner Cash rett i lomma. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 Det enkleste blir nok å jobbe "svart". Det vil si at du kan tjene opptil 1000kr fra hver arbeidsgiver uten å behøve å trenge å betale skatt for det.. (kan være jeg har misforstått her, men uansett så kan du jo gjøre det svart) Fiks PC'er for privatpersoner Cash rett i lomma. Riktig det, man behøver ikke å oppgi beløp under 1000,-/pr. oppdragsgiver. Lovlig og skattefritt men husk, kun en gang samme oppdragsgiver/pr.år.... Seff. kan du ha mange ulike oppdragsgivere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå