Fotoentusiasten Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Noen som har erfaringer med denne? Har veldig lyst på å bestille meg en sånn i dag. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Skulle gjerne også likt å vite om noen her har noen kommentarer til denne. Lenke til kommentar
Manders Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som har erfaringer med denne? Har veldig lyst på å bestille meg en sånn i dag. Her selv en slik. Den fungerer pr i dag "greit" etter forutsetningene. Veldig praktisk å kunne dele ut mappene med verktøyet fra Dlink eller Media Connect til Microsoft for å titte film på TV-en. Men, på en del filmer, spesielt store Xvid filmer er det fryktelig dårlig sync mellom video og bilde. Samtidig som at det er tedenser til at video "hakker". Jeg venter på en firmware oppdatering som jeg har annonsert her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=385706&hl= Venter derfor i spenning om oppdateringene innfrir. Om det, så kan jeg vel anbefale produktet. Men følg med på forumet. Poster så snart ny firmware har blitt testet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå