lokeland Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Lurer på om det finnes en side med nøyaktige mål på mini-, midi- og fulltower? Er spesielt ute etter minitower sine mål. Tenker på selveste rammen. Lenke til kommentar
1v4r Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har selv lett etter dette en god stund uten å finne noe. kan godt hende at slike mål eksisterer siden det åpenbart er en standar for hovedkort, vifter, PS, ROM-drives og hardisker. Det som også kan være er at det kun er standaren for disse enhetene som er gitt og at produsentene av kabinetter må tilpasse produktene sine til disse målene, men dette er bare mitt inntrykk. fortsetter å lete og kan sikkert sende deg info om jeg finner noe Si fra om du finner noe, lykke til! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er ikke standardmål på de forskjellige kabinettene, hvis du tenker på høyde og bredde etc. Det eneste som er noenlunde likt på alle kabinetter er dimensjonene i henhold til formfaktoren (som regel ATX). Du finner muligens noe info på www.formfactors.org. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kan ikke tenke meg at det er noe nøyaktigt mål for mini-medd og full tower, siden ingen (nesten) av disse holder akuratt samme mål. Hva vill du vite dette for egentli? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Her er det standard størrelser på hoved kort vis det kan hjelpe? Eller så må dere nok se på størrelsen til diverse leverandører for og finne den størrelsen dere trenger Form Factors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå