Gå til innhold

Skal bygge en "LAN" PC, har noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg skal snekre sammen en "LAN" PC og kunne tenke meg å ha et micro atx kabinett sånn at den ikke blir så stor og tung å frakte(har ikke bil).

Men vil f.eks et Gainward Geforce4 Ti4200 kort passe?

Ser også at disse Micro kabinettene leveres med rundt 180-200W PSU, det er vel for lite.?.

Jeg bør vel kanskje satse på et vanlig ATX Midi Tower, men da vil jeg ha det absolutt minste toweret. Noen tips??

Tar også gjerne imot generelle tips til en liten og grei LAN PC, legg mest fokus på Kabinett og PSU. Innmat fikser jeg sjøl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clintern skrev (2002-06-22 15:13):

Hva med et aluminiumskabinett?

Ah, hørtes ikke dumt ut. Men hvem selger slike?

For eksempel Microplex.no... De har til og med noen på tilbud nå om jeg ikke tar feil... (Sjekk under tilbud! Mener jeg så noen Enermax alu-kabinetter der.) Betyr ikke at de er billige, dessverre :smile:

Yummy: Hva var det du redigerte i meldingen min?

[ endret av trn100 den 2002-06-22 15:25 ]

Lenke til kommentar

Clintern skrev (2002-06-22 15:28):

Sjekka nettopp.. 3 lapper for et kabinett er nok litt i meste laget for meg. Og fulltower er også for stort.

Men jeg så et annet interessant kabinett:

Lian Li Miditower, Aluminium til 1500,- svart selvfølgelig

Og om du ikke kjenner Microplex fra før har de topp service! Dessuten bæreseler til å putte kabinettet i :smile: Vær imidlertid obs på at PSU ikke alltid følger med kabinettene fra Microplex....

Lykke til!

[ endret av trn100 den 2002-06-22 15:40 ]

Lenke til kommentar

Jeg skal ha meg en Midi tower, det kan da ikke være så mye større? Dessuten slipper du å tenke over masse kødd... Som plass til cd/dvd/brenner, hardisk, pci, ram, grafikkort, vifte osv osv...

Det veier kanskje noen kg mer, men du får mye mer for pengene?

Det er snakk om noen centimeter for ytelse...

Lenke til kommentar

Jeg gikk for det Lian Li Miditoweret som Microplex har. Syns den så veldig grei ut og heller ikke så stor. Hele 4,1cm lavere enn In-Win toweret,hehe :smile:

Kan nevnes at jeg har PC fra før, nå skal jeg bare ha en liten og lett en som kan tas med rundt omkring.

Lenke til kommentar

Quote:

Clintern skrev (2002-06-22 18:17):

Jeg gikk for det Lian Li Miditoweret som Microplex har. Syns den så veldig grei ut og heller ikke så stor. Hele 4,1cm lavere enn In-Win toweret,hehe

Hmm, fikk nesten lyst på det selv jeg :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...