perspektiv Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg driver å redigerer video på pc'en - og dette programmet trives ikke veldig godt sammen med andre samtidige programmer og prosesser - i allefall ikke når jeg overfører film fra kamera til pc'en og når jeg rendererer etter redigering. Med Windows 98E stoppet jeg alle prosesser utenom Systray og Explorer - noe som ikke bød på problemer. Men hvilke prosesser MÅ jeg holde meg unna med Windows XP home for å unngå at systemet ikke blir ustabilt eller går i stå? Går det an å stoppe Norton midlertidig via ctrl-alt-delete? Hva heter så Norton i prosess-oversikten? Hvis noen vet om enkeltprosesser jeg ikke må røre, blir jeg svært takknemlig for å få innspill. Selv vet jeg ikke så mye om akkurat dette. Jeg vet at det finnes såkalte "end it all"-programmer som gjør jobben, men har ikke vært spesielt heldig med å finne dem ved søk på nett. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei, sjekk linken under om den kan hjelpe deg. http://www.blackviper.com/WinXP/service411.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå